SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Pinokio w kampanii Play Fresh (wideo)

Rusza kampania Play Fresh reklamująca przenoszenie numeru do tej sieci. Akcja obejmująca telewizję i outdoor wykorzystuje wizerunek Pinokio.

Startująca właśnie kampania reklamowa Play Fresh podkreśla, że przeniesienie numeru do tej sieci jest szybkie i proste, a dodatkowo otrzymuje się 60 zł. Żartobliwy przekaz wykorzystywany w tej akcji jest oparty na wizerunku drewnianej kukiełki przypominającej Pinokia, która przedstawia tę ofertę na opak, bo lubi kłamać, ale rosnący nos zdradza prawdę.




Akcja jest prowadzona od 14 września w telewizji i na nośnikach out of home. Kreację kampanii przygotował Play i agencja reklamowa Change Communication, natomiast planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy ZenithOptimedia.

Dołącz do dyskusji: Pinokio w kampanii Play Fresh (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl