SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Piosenka „Wracam” z oprawy HGTV hitem w internecie. „Zainteresowanie przerosło nasze oczekiwania”

Na życzenie widzów HGTV Home & Garden wykorzystywany w oprawie kanału utwór „Wracam” trafił do internetu i największych rozgłośni radiowych. - To dobry przykład globalnej marki, która prowadzi lokalne działania promocyjne osiągając wyniki powyżej oczekiwań - wyjaśnia portalowi Wirtualnemedia.pl Tomasz Marszałł, dyrektor marketingu i komunikacji w Grupie TVN.

Piosenka „Wracam” została nagrana specjalnie dla oprawy lokalnej wersji kanału HGTV Home & Garden, który w Polsce wystartował na początku stycznia br. Kilka dni po starcie Grupa TVN wypuściła spot promujący HGTV, w którym pokazano radosne rodziny we własnych domach i mieszkaniach. W wideo wykorzystany został utwór „Wracam” polskiego zespołu Lasery.

W zeszłym tygodniu Grupa TVN rozpoczęła szeroką kampanię promującą nowy kanał. Zaplanowane działania obejmują m.in. emisję spotu w blokach reklamowych, przez co widzowie błyskawicznie zwrócili uwagę na „Wracam”. Zaczęły się poszukiwania piosenki w serwisach muzycznych, a do TVN trafiło mnóstwo zapytań o jej tytuł i wykonawcę. Piosenka nie była jednak udostępniania w internecie, bo nagrano ją tylko na potrzeby promocji HGTV. W końcu Grupa TVN na życzenie widzów udostępniła utwór na Youtubie.

- Kiedy specjalnie na potrzeby kanału HGTV tworzyliśmy utwór „Wracam”, mieliśmy nadzieję, że spodoba się naszym widzom i wywoła u nich wiele pozytywnych emocji. Zainteresowanie odbiorców przerosło nasze oczekiwania. Liczba odtworzeń na Youtube stale rośnie - wyjaśnia portalowi Wirtualnemedia.pl Tomasz Marszałł, dyrektor marketingu i komunikacji w Grupie TVN.

To jednak nie wszystko. Internauci wrzucają do Youtuba własne teledyski do ścieżki dźwiękowej ze spotu HGTV. W zeszłym tygodniu „Wracam” zaczęły grać największe stacje radiowe w Polsce. Od piątku piosenka jest również dostępna w serwisach subskrypcyjnych (Tidal, Spotify, Deezer), a także w iTunes i Google Play. W tej chwili utwór znajduje się na 6. miejscu listy najczęściej kupowanych polskich piosenek na iTunes.

- „Wracam” po trzech dniach znajduje się na wysokich miejscach top list w serwisach subskrypcyjnych, a rozgłośnie radiowe zaczynają się nim poważnie interesować. To dobry przykład globalnej marki, która prowadzi lokalne działania promocyjne osiągając wyniki powyżej oczekiwań - dodaje Tomasz Marszałł.

Zespół Lasery składa się z trzech wykonawców - Wojtek Zdrada, Marian Cnota i Paweł Wyjec. Grupa dopiero debiutuje na rynku muzycznym, a „Wracam” to jej pierwszy singiel, który nagrano w grudniu ub.r. Na wiosnę zespół planuje premierę EP-ki. W nagraniu brali także udział perkusista Łukasz Moskal i polska wokalistka Oly.

Dołącz do dyskusji: Piosenka „Wracam” z oprawy HGTV hitem w internecie. „Zainteresowanie przerosło nasze oczekiwania”

16 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
krupy
No prawie w ogóle nie widać, że ten artykuł to jedna wielka reklama
0 0
odpowiedź
User
Marek
Nie kumam, dlaczego to ma być niby taki hit. Pioseneczka niczym się nie wyróżnia.
0 0
odpowiedź
User
Michał
Nie kumam, dlaczego to ma być niby taki hit. Pioseneczka niczym się nie wyróżnia.

Słyszałeś kiedyś o czymś takim że o gustach się nie dyskutuje, jest wiele dobrych piosenek, książek czy filmów które nie mają szczęścia i mało kto je zauważa, ta piosenka ma szczęście i tyle albo aż tyle.
0 0
odpowiedź