Piotr Młynek creative content leadem w Saatchi & Saatchi
Piotr Młynek awansował na nowo utworzone stanowisko creative content lead i odpowiada za rozwój kompetencji contentowych i aktywacyjnych w dziale kreacji agencji reklamowej Saatchi & Saatchi (grupa Publicis).
Kreatywni prowadzeni przez Piotra Młynka współpracować będą z zespołami specjalistów z działów social media i strategii Saatchi & Saatchi.
Przez ostatnie 6 lat spędzone w tej agencji jako senior copywriter, Młynek tworzył zintegrowane kampanie, aktywacje i działania niestandardowe, zarówno lokalne, jak i międzynarodowe dla najważniejszych klientów agencji.
Nowe stanowisko Piotra Młynka w Saatchi & Saatchi
Teraz będzie rozwijał zespół kreatywnych odpowiadających za tworzenie angażujących aktywacji i wyjątkowych doświadczeń w digitalu – od contentu dla marek, przez kolaboracje z twórcami, aż po działania niestandardowe. W swojej pracy będzie wspierał kierujących działem kreacji Saatchi & Saatchi Michała Desowskiego i Michała Pawłowskiego.
- Kontentowo-aktywacyjne doświadczenie Piotra oraz ostatnie lata spędzone przy kreowaniu platform komunikacyjnych, tworzą razem idealny mix skillset’u i doświadczenia potrzebnego, żeby rozwijać te kompetencje w dziale kreacji. Swoim talentem i dojrzałością niejednokrotnie udowodnił, że najwyższy czas na większe wyzwania - komentuje Michał Pawłowski, dyrektor kreatywny w Saatchi & Saatchi.
Piotr Młynek ma 12 lat doświadczenia w branży reklamowej, a od ponad 6 lat realizuje kreatywne projekty w Saatchi & Saatchi. Wcześniej pracował m.in. w Havas Worldwide i Opcom. Realizował kampanie zintegrowane, aktywacje, działania PR i działania niestandardowe m.in. dla IKEA, Nivea, OBI, COTY, Google, GSK, VISA, Banku Pekao czy XTB.
Dołącz do dyskusji: Piotr Młynek creative content leadem w Saatchi & Saatchi