„Wolno wolno” w reklamach piwa Leżajsk Chmielowe i Pszeniczne (wideo)
Rozpoczęła się kolejna kampania reklamowa piwa Leżajsk (produkowanego przez Grupę Żywiec) pod hasłem „Wolno wolno”. Za jej przygotowanie i realizację odpowiadają firmy marketingowe Just, Film Produkcja, Focus Media Group, Roots PR i Mediavest.
Reklamy podkreślają silne związki marki Leżajsk z Podkarpaciem oraz odzwierciedlają hasło „Wolno wolno”. - Im szybciej świat pędzi do przodu, tym bardziej doceniamy te momenty, kiedy możemy się zatrzymać, cieszyć się życiem i obcować z naturą. Malownicze Podkarpacie to idealne miejsce do celebrowania takich chwil, a Leżajsk, warzony w sercu tego regionu, doskonale oddaje ten niespieszny klimat - mówi Emilia Wróblewska, junior brand manager marki Leżajsk.
W kampanii prezentowane są dwa warianty piwa Leżajsk: Chmielowe i Pszeniczne. Ich świeżość i naturalny charakter mają podkreślać zielone butelki.
Pierwsza akcja reklamowa piwa Leżajsk pod hasłem „Wolno wolno” była realizowana latem ub.r.
Nowa kampania będzie prowadzona przede wszystkim w telewizji oraz internecie.
Kreację kampanii przygotowała agencja Just, a produkcją spotów zajął się dom produkcyjny Film Produkcja. Za działania w internecie odpowiada agencja Focus Media Group, za aktywności public relations - agencja Roots PR, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy Mediavest.
Dołącz do dyskusji: „Wolno wolno” w reklamach piwa Leżajsk Chmielowe i Pszeniczne (wideo)