Mecenas i Mazur szukają skarbów w promocji piwa Tyskie (wideo)
Ruszyła promocja piwa Tyskie (produkowanego przez Kompanię Piwowarską) pod hasłem „Szukaj skarbów!”. Towarzyszy jej kampania reklamowa z udziałem Mecenasa i Mazura, za którą odpowiadają firmy marketingowe Bardzo, OTO Film, Juice, Platige Image, Zenith, Hand Made, Q&A Communications i IQ Marketing.
W ramach loterii pod zawleczkami niektórych puszek i kapslami butelek Tyskiego znajdują się hasła oznaczające wygraną. „Wygrałeś złoto” wraz z 6-cyfrowym kodem oznacza monetę o wartości 1000 złotych, którą można wymienić na kartę przedpłaconą, a napis „Wygrałeś Tyskie 2017” - że zawleczkę lub kapsel można wymienić na jedno piwo Tyskie Gronie (lista sklepów, w których można to zrobić, jest dostępna na stronie Tyskie.pl).
Akcja zaczęła się 20 czerwca i potrwa do 31 października. - To pierwsza tak duża loteria promocyjna marki Tyskie. Do wygrania jest 2 tysiące monet oraz aż 8 milionów piw - podkreśla Natalia Babczyńska z zespołu marki Tyskie w Kompanii Piwowarskiej.
Loterię wspiera kampania reklamowa pod hasłem „Szukaj skarbów!”, której głównymi bohaterami są Mecenas i Mazur, od ponad roku występujący w reklamach Tyskiego.
Działania reklamowe obejmuję telewizję, internet, prasę, outdoor oraz sklepy.
Kreacją spotu zajęła się agencja Bardzo oraz duet Konqubinat, produkcją - OTO Film, udźwiękowieniem - studio Juice, a postprodukcją - Platige Image. Działaniami w internecie zajmuje się agencja Hand Made, działania BTL - agencja IQ Marketing, a działaniami PR - agencja Q&A Communications. Za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Zenith.
Dołącz do dyskusji: Mecenas i Mazur szukają skarbów w promocji piwa Tyskie (wideo)