„Myśl pożyczeniowo” w reklamach PKO Banku Polskiego (wideo)
PKO Bank Polski realizuje kampanię reklamującą pożyczkę gotówkową. Akcję, pod hasłem „Myśl pożyczeniowo”, przygotowały firmy marketingowe Artegence i Havas Media.
Reklamy z kampanii podkreślają, że pożyczkę gotówkową w PKO Banku Polskim można wziąć przez internet - w aplikacji mobilnej IKO lub serwisie iPKO, samodzielnie lub ze zdalną pomocą pracowników banku.
Promowaną pożyczkę można przeznaczyć na dowolny cel, spłatę rozłożyć nawet na 24 rat i skorzystać z ubezpieczenia (np. na wypadek utraty pracy). PKO BP nie pobiera prowizji za udzielenie pożyczki, a rzeczywista roczna stopa oprocentowania wynosi 7,45 proc.
Działania reklamowe zaczęły się 22 marca i potrwają do 9 maja. Obejmują telewizję (stacje ogólnopolskie i lokalne), internet, radio (rozgłośnie ogólnopolskie), outdoor oraz BTL (maski bankomatowe i oczekiwacze w placówkach).
Kreację kampanii przygotowała agencja Artegence, w planowaniu i zakupie mediów uczestniczył dom mediowy Havas Media.
Według danych Kantar Media w ub.r. cennikowe wydatki reklamowe PKO BP w mediach pozainternetowych wyniosły 84,4 mln zł, o 35,4 proc. mniej niż rok wcześniej.
Dołącz do dyskusji: „Myśl pożyczeniowo” w reklamach PKO Banku Polskiego (wideo)