PKO BP reklamuje konkurs na 90-lecie
PKO BP prowadzi promocję swoich produktów depozytowych, w której należy wymyślić hasło na 90-lecie firmy. Akcji towarzyszy kampania reklamowa w telewizji, prasie, internecie i oddziałach banku.
W jubileuszowej promocji oferty depozytowej PKO BP może wziąć udział każdy, kto założy 3-, 6- lub 12-miesięczną lokatę terminową albo konto oszczędnościowe oraz prześle, mające najwyżej 10 słów, hasło na 90-lecie banku. Konkurs, w którym do zdobycia są nagrody pieniężne, ma zwiększyć sprzedaż produktów depozytowych PKO BP oraz promować wizerunek banku w związku z jego jubileuszem.
Akcja od 9 lutego prowadzona jest w telewizji (stacje ogólnopolskie: TVP1, TVP2, TVP3, Polsat, TVN, TVN7, TVN24, i TV4 oraz wybrane kanały tematyczne, m.in. Discovery, Planete i National Geographic), prasie (dzienniki: Rzeczpospolita, Dziennik, Gazeta Wyborcza, Fakt, Super Expressi Metro oraz tygodniki: Wprost, Newsweek i Angora), internecie (Onet, Interia, Wirtualna Polska, Nasza-Klasa, Gadu-Gadu i serwisy finansowe) oraz oddziałach PKO BP (plakaty, ulotki z kuponami promocyjnymi oraz naklejki wielkoformatowe). Koncepcję i kreacje kampanii przygotowała agencja Testardo Gram, działania w internecie realizuje agencja HYPERmedia, natomiast zakupem mediów zajął się dom mediowy ZenithOptimedia.
Dołącz do dyskusji: PKO BP reklamuje konkurs na 90-lecie