PKO BP zmienił kampanię reklamową pożyczki 'na małe i duże potrzeby'
PKO BP rozpoczął drugi etap kampanii reklamującej pożyczkę gotówkową "na małe i duże potrzeby". Zmieniony przekaz podkreśla niskie raty przy jej spłacaniu.
Druga odsłona kampanii reklamującej pożyczkę gotówkową "na małe i duże potrzeby" w PKO BP podkreśla, że dla pożyczki o wartości 2 tys. zł rata spłaty wynosi tylko 44 zł. Jednocześnie nadal są wykorzystywane kreacje z pierwszego etapu działań, który rozpoczął się 18 marca.
Akcja jest prowadzona w telewizji (TVP1, TVP2, TVP3, Polsat, TVN, TV4 i TVN7, TVN24 i stacje z pakietu AT Media - od 18 do 31 maja spot 30-sekundowy, od 1 do 21 czerwca spot 15-sekundowy), internecie (banery, boxy, bilboardy i doublebilboardy m.in. w Onecie, Wirtualnej Polsce, Interii, Naszej Klasie, Google i komunikatorze Gadu-Gadu; mailing w systemach pocztowych Onetu, Wirtualnej Polski, Interim i O2), oddziałach PKO BP (plakaty i ulotki) oraz na środkach komunikacji miejskiej (oznakowanie autobusów i tramwajów w 9 największych miastach) i dwóch vinylach wielkoformatowych w centrum Warszawy, natomiast od początku czerwca obejmie sieci hipermarketów TESCO, Kaufland, E. Leclerc i Billa (reklamy na drzwiach).
Koncepcję i kreacje kampanii - zaplanowanej do końca czerwca - opracowała agencja Testardo Gram, działania w internecie przygotowała agencja HYPERmedia, a zakupem mediów zajął się dom mediowy ZenithOptimedia.
Dołącz do dyskusji: PKO BP zmienił kampanię reklamową pożyczki 'na małe i duże potrzeby'
http://szukam-pozyczki.blogspot.com
Dostępny kredyt w Rosji i Malezji w 2% stopy procentowej. Oferujemy od $ 50,000 do $ 500 milionów Stany Zjednoczone Dollars.Email nami poprzez: gary.daniel2020@outlook.com
Skontaktować aby uzyskać więcej informacji:
Z poważaniem
Mr.Gary Daniel
CEO / Prezes
E-mail: gary.daniel2020@outlook.com