„Płacisz, wypłacasz i przelewasz telefonem” w reklamach systemu Blik (wideo)
Ruszyła pierwsza szeroko zakrojona kampania reklamowa systemu płatności mobilnych Blik. Za jej przygotowanie i realizację odpowiadają firmy marketingowe Change, Easy Hell i Starcom.
Kampania ma przedstawiać w prostej formie najważniejsze funkcjonalności Blika: szybką wypłatę gotówki z bankomatu, błyskawiczne przelewy na numer telefonu (P2P) i ekspresowe płatności internetowe. W spocie występuje młody mężczyzna, który wychodząc z domu zapomniał wprawdzie portfela, ale dzięki temu, że ma przy sobie telefon, może bez problemu przez cały dzień wypłacać, przelewać i płacić Blikiem.
- Żyjemy coraz szybciej i intensywniej, dążymy do tego, by ułatwić sobie codzienne funkcjonowanie. I Blik jest takim narzędziem, które wychodzi temu naprzeciw - daje nam wygodę, łatwość i bezpieczeństwo płatności - opisuje Anna Nowacka, dyrektor marketingu Polskiego Standardu Płatności, operatora systemu Blik.
Akcja reklamowa zaczęła się 2 grudnia, jest prowadzona w telewizji, internecie (m.in. social media) oraz wewnętrznych kanałach banków współpracujących z Blikiem.
Za koncepcję kreatywną i realizację kampanii odpowiada agencja reklamowa Change (Group One), spot wyprodukował dom produkcyjny Easy Hell, a wyreżyserował Michał Bulik. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.
Dołącz do dyskusji: „Płacisz, wypłacasz i przelewasz telefonem” w reklamach systemu Blik (wideo)