Ruszył przetarg na obsługę mediową sieci telekomunikacyjnej Play
Spółka P4, operator sieci komórkowej Play prowadzi przetarg na planowanie i zakup mediów. Budżetu telekomu broni Mediacom Warszawa należący do GroupM.
Spółka P4, operator sieci komórkowej Play prowadzi przetarg na obsługę mediową. Informacje te potwierdził serwisowi Wirtualnemedia.pl Marcin Gruszka, rzecznik prasowy firmy. Zaznaczył przy tym, że to cykliczna procedura realizowana przez operatora co dwa lata.
Jesienią 2015 roku spółka też sondowała rynek domów mediowych pod tym kątem. Wybrała w nim wówczas do współpracy dom mediowy Mediacom Warszawa, z którym pracowała już wcześniej.
Marcin Gruszka nie podaje liczby i nazw zaproszonych do przetargu agencji mediowych. Nie ujawnia również terminu wyboru zwycięzcy. Można jednak przypuszczać, że operator rozstrzygnie przetarg jeszcze w grudniu br., a najpóźniej na początku stycznia 2018 roku.
Spółka P4 należy do grona największych reklamodawców w tradycyjnych mediach.
Dołącz do dyskusji: Ruszył przetarg na obsługę mediową sieci telekomunikacyjnej Play