SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Player.pl w Apple TV

Do oferty Apple TV włączona została aplikacja Player. - To nie koniec udogodnień w najbliższym czasie. W planach mamy odświeżenie menu w aplikacjach mobilnych m.in. na iOS, a także dużą zmianę w technologii odtwarzacza multimedialnego - mówi Maciej Gozdowski, dyrektor zarządzający Player.pl.

Aby skorzystać z serwisu, należy zainstalować aplikację Playera dostępną w App Store. Serwis VOD Grupy TVN Discovery Polska w App Store dla pierwszych uczestników dostępny był już w zeszłym tygodniu, oficjalnie do oferty dołączył w poniedziałek.

- Z przyjemnością mogę potwierdzić, że Player jest już dostępny na Apple TV. Był to krok zapowiadany od jakiegoś czasu, tym bardziej cieszy fakt, iż udało się to rozwiązanie wprowadzić. Dzięki temu rozszerzyliśmy dostępność serwisu na wszystkie urządzenia z systemem iOS. - komentuje Maciej Gozdowski, dyrektor zarządzający Player.pl. - To jednak nie koniec udogodnień w najbliższym czasie. W planach mamy odświeżenie menu w aplikacjach mobilnych m.in. na iOS, a także dużą zmianę w technologii odtwarzacza multimedialnego - dodaje.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Aktualnie Player.pl w App Store dostępny jest na 35 rynkach, w tym we wszystkich krajach Unii Europejskiej. Chcąc korzystać z oferty płatnej Playera, należy wykupić odpowiedni pakiet na stronie www.player.pl/sklep.

Według danych z badania Gemius/PBI w lipcu br. Player.pl odwiedziło 1,85 mln realnych użytkowników, którzy wykonali 24,64 mln odsłon.

Dołącz do dyskusji: Player.pl w Apple TV

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Pozostałe platformy
W końcu :-) lepiej późno niż wcale. A kiedy będzie coś można kupić poza stroną www :D
odpowiedź
User
Sebol
"Z przyjemnością mogę potwierdzić, że Player jest już dostępny na Apple TV." - nie "już" a "nareszcie" powinno być.

Cieszy fakt, że aplikacja jest dostępna, ale jednak niesmak pozostał po tym jak długo trwało wydanie aplikacji na tvOS. Widać bardzo nieprofesjonalne podejście do sprawy. Odnoszę wrażenie, że za programowaniem tej aplikacji nie stoi żadna profesjnonalna firma programistyczna. Po niedociągnięciach aplikacji na iPada i po dłuuuugim oczekiwaniu na wydanie aplikacji na Apple TV dochodzę do wniosku, że Panu Gozdowskiemu szkoda wydać pieniądze na wynajęciem profesjonalistów.
odpowiedź