Plej wygrywa obsługę marek Ryobi i AEG w social mediach
Agencja Plej wygrała przetarg na przygotowanie i realizację komunikacji elektronarzędzi Ryobi i AEG (należą do grupy Techtronic Industries) w social mediach.
Agencja zdobyła obsługę obu brandów w mediach społecznościowych w drodze przetargu. Jego szczegółów firmy nie ujawniają.
- Marki Ryobi i AEG dołączają do grona klientów obsługiwanych przez dynamicznie rozwijany od kilku lat dział social media w Plej. Naszym kompetencjom w tym obszarze ufa już kilku rynkowych liderów z różnych branż m.in. Play, Energizer, Piątnica, Continental, Virgin Mobile, Grupa Żywiec (marka Namysłów) czy soki Andros. Elektronarzędzia to dla nas kolejny ciekawy segment rynku, w którym możemy doradzać, pomagać i tworzyć szeroko rozumianą strategię social mediową - mówi Mariusz Graca, digital partner w Plej.
Firmy nie podają, na jak długo zawarły umowę.
Dołącz do dyskusji: Plej wygrywa obsługę marek Ryobi i AEG w social mediach