Value Media, Mastermind Media, MullenLowe MediaHub i Infinity Media w przetargu Poczty Polskiej
O obsługę budżetu mediowego Poczty Polskiej oszacowanego na blisko 13 mln zł walczą cztery domy mediowe. Są to: Value Media, Mastermind Media, MullenLowe MediaHub i Infinity Media.
Rozpoczęty na początku kwietnia br. przetarg dotyczy świadczenia usług mediowych przez rok od podpisania umowy. Oferty w nim złożyły cztery firmy: Value Media (Group One) z ceną dokładnie 12 121 606,29 zł, Mastermind Media z ceną 12 869 767,99 zł, Infinity Media z ceną 12 918 471,55 zł oraz MullenLowe MediaHub z ceną 12 417 252,80 zł.
Budżet, jaki na media w ciągu roku zamierza przeznaczyć Poczta Polska, wynosi dokładnie 12 924 673,29 zł.
Wybrany dom mediowy zajmie się planowaniem i zakupem mediów do realizowanych przez Pocztę Polską kampanii. Będzie odpowiedzialny m.in. za opracowanie strategii mediowej kampanii i zakup mediów. Będzie też zajmować się realizacją pojedynczych zakupów mediów niezwiązanych z planowaniem i zakupem kampanii reklamowych, takich jak zakup czasu reklamowego i billboardów sponsorskich w telewizji, zakup czasu antenowego w radiu, powierzchni reklamowych w prasie i na outdoorze, działań reklamowych w internecie oraz czasu reklamowego w kinach.
Dodatkowo będzie realizować projekty związane z lokowaniem marki Poczty Polskiej w mediach, działaniami niestandardowymi, takimi jak np. ambient i eventy.
Dołącz do dyskusji: Value Media, Mastermind Media, MullenLowe MediaHub i Infinity Media w przetargu Poczty Polskiej