'Podbij przestrzeń miasta' z Oplem Antara w internecie
Agencja interaktywna Hypermedia (ISOBAR) jest odpowiedzialna za planowanie i zakup mediów w internecie do najnowszej kampanii reklamowej samochodu - Opla Antara (General Motors), przebiegającej pod hasłem "Podbij przestrzeń miasta".
- Naszym zadaniem było podkreślenie śmiałego i innowacyjnego wizerunku nowego Opla Antara. Aby osiągnąć ten cel w kampanii wykorzystujemy nowoczesne formaty, takie jak- dynamic wallpaper oraz doublebillboard, wykonany w technologii rich media, gdzie samochód wjeżdża na kreację poprzez powierzchnię witryny, na której emitowana jest reklama - mówi Michał Kidała, interactive manager w agencji Hypermedia.
Kampania skierowana jest zarówno do kobiet, jak i mężczyzn, w wieku 30-45 lat, mieszkańców dużych miast, zorientowanych na karierę, ale aktywnych w wolnym czasie. Osoby te zainteresowane są nowinkami technologicznymi, traktują internet jako źródło informacji, jak również rozrywki, poszukując nowych wyzwań.
W przekazie reklamowym wykorzystano portale: Gazeta.pl (serwisy związane z architekturą, turystyką, lifestylem oraz biznesem), Wp.pl (strona główna), a także pakiet BizOn oraz wyszukiwarkę Google. Kreację do kampanii internetowej przygotowała agencja 180heartbeats. Działania reklamowe potrwają do połowy maja i prowadzone są również w telewizji.
Dołącz do dyskusji: 'Podbij przestrzeń miasta' z Oplem Antara w internecie