SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Point of View po wygranym przetargu przygotowała internetową kampanię Banku Millennium

Agencja kreatywna Point of View wygrała przetarg Banku Millennium na dwuletnią obsługę w zakresie przygotowywania reklam do kampanii performance. Właśnie startuje pierwsza kampania jej autorstwa.

Agencja kreatywna Point of View przygotowała kreacje internetowe do kampanii Konta 360° oferowanego przez Bank Millennium. Jest to pierwsza kampania wykonana dla tego banku po wygraniu przetargu na dwuletnią obsługę kreatywną kampanii performance (Point of View jest jedną z dwóch agencji obsługujących Bank Millennium w tym zakresie; nazwy drugiej bank nie podaje).

Kampania jest realizowana pod hasłem „360 powodów, by otworzyć Konto 360º”. Koncepcja zakłada pokazywanie w reklamach konkretnych sytuacji, w których pomocne może być właśnie Konto 360º. Bezpłatna pomoc fachowców w razie zdarzenia losowego oferowana w ramach darmowego „Pakietu Bardzo Pomocnego” oznacza na przykład 0 zł za wymianę filtra w pralce automatycznej, a bezpłatna pomoc IT umożliwia m.in. naprawę telefonu w przypadku awarii za 0 zł.

Dołącz do dyskusji: Point of View po wygranym przetargu przygotowała internetową kampanię Banku Millennium

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl