Polacy najlepsi w Europie w konkursie reklamowym Google
Polscy studenci SGH wygrali w Europie konkurs na kampanię reklamową w wyszukiwarce Google. Najlepiej przygotowali i przeprowadzili akcję promującą w systemie Google AdWords serwis sprzedający soczewki.
Zespół studentów Szkoły Głównej Handlowej w składzie Agata Rundo, Karolina Szmit, Marta Grzymała, Tomasz Nowiński i Karol Milewski najlepiej w Europie wypadł w konkursie Online Marketing Challenge zorganizowanym przez Google. Uczestnicy rywalizacji, odbywającej się w Polsce w ramach zajęć na SGH, musieli nawiązać współpracę z lokalną firmą i przez trzy tygodnie przeprowadzić dla niej kampanię marketingową w systemie Google AdWords, w tym przygotować strategię działań, zająć się ich realizacją. przeanalizować wyniki i przedstawić klientowi rekomendację na przyszłość.
Polski team zrealizował kampanię dla firmy sprzedającej soczewki kontaktowej w serwisie www.soczewki.me, dzięki czemu liczba odwiedzin na stronie wzrosła o ponad 30 proc. Spośród 1607 zespołów z 47 państw studenci SGH zostali uznani przez jury za najlepszych w Europie. - Jestem bardzo dumny z sukcesu moich podopiecznych, bo pokazali, że opanowali w praktyce wiedzę zdobytą wcześniej na uczelni - komentuje Marcin Dudek, asystent na SGH opiekujący się zwycięskim zespołem. - Konkurs był dla nas znakomitą okazją do poznania narzędzia Google AdWords i specyfiki marketingu internetowego - dodaje Karolina Szmit.
Dołącz do dyskusji: Polacy najlepsi w Europie w konkursie reklamowym Google