SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Polbank reklamuje kredyty gotówkowe (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa kredytów gotówkowych oferowanych przez Polbank. Akcję przygotowały firmy Addapter, Cut Cut i Macroscope OMD.

Nowa kampania reklamowa Polbanku pokazuje zwyczajne sytuacje, w których różni ludzie mają na ubraniu zawiązany w widocznym miejscu niewielki żółty supełek. W końcowym fragmencie spotu okazuje się, że supełki zostały zawiązane osobom, które wzięły kredyt gotówkowy w Polbanku.

Taki przekaz ma symbolizować, że pożyczka w Polbanku jest tak tania, że można o niej zapomnieć. Kampania podkreśla jednocześnie, że bank w ramach promocji Kredyt na Miarę oferuje obecnie kredyty gotówkowe do 30 tys. zł z oprocentowaniem w wysokości 9,9 proc.




 

Akcja reklamowa od 5 marca obejmuje telewizję (m.in. TVP, Polsat, TVN, TVP Info, TVN24, Polsat News, TVP Info, Polsat Sport, TVP Sport, Discovery Channel, Planet, TVN Style, TVN Turbo), a 17 marca rozpocznie się w internecie.

Kreację kampanii – zaplanowanej do 17 kwietnia – przygotowała agencja reklamowa Addapter należąca do Corporate Profiles, produkcją spotu zajął się dom produkcyjny Cut Cut, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Macroscope OMD.

Dołącz do dyskusji: Polbank reklamuje kredyty gotówkowe (wideo)

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Jarek
wg mnie gotowkowy to ostatecznosc, jak tylko jestesmy zmuszeni to warto poswiecic troche czasu na wybor tego kredytu
0 0
odpowiedź
User
Alan
Reklama bywa jak ogień dla ćmy. Przyciąga i staje się pułapką. Trzeba sprawdzać wszystko. Gorzej jeśli ktoś się nie orientuje w przepisach i innych bankowych sztuczkach.
0 0
odpowiedź
User
Marta
Moim zdaniem nie ma co kierować się promocjami czy reklamami najlepiej taką decyzje podjąć z doradcą, przynajmniej będziemy mieli pewność że porównaliśmy kilka ofert i wybraliśmy najlepszą...
0 0
odpowiedź