SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Polsat Media wprowadza platformę AdSign do zlecania kampanii reklamowych

Polsat Media Biuro Reklamy udostępniło klientom nową platformę online – AdSign, służącą do zlecania kampanii, podpisywania zleceń oraz pobierania e-faktur.

Platforma została zaprojektowana do obsługi procesów sprzedażowych i standardowych dokumentów związanych z ich obsługą (kontrakty PDF, faktury PDF). Dzięki niej reklamodawcy mogą szybko i samodzielnie zlecić kampanię reklamową w kanałach telewizyjnych lub mediach non-tv z portfolio Polsat Media, której dane będą przekazywane do zintegrowanego systemu sprzedaży Polsat Media.

Platforma AdSign wyeliminuje papierowe dokumenty i skany, wprowadzając elektroniczny (niekwalifikowany) podpis na kontraktach składany na platformie, honorowany przez obie strony dzięki dwustronnej umowie.  Ostatnim etapem obsługiwanego procesu jest wysyłka e-faktury na platformę i e-mailowe powiadomienie użytkownika o jej dostępności. Platforma przeszła pozytywnie zewnętrzny audyt bezpieczeństwa, a także testy z wybranymi partnerami potwierdzające jej prawidłowe działanie.

- Platforma AdSign jest kolejnym po AdFlow, naszej platformie do przesyłania materiałów emisyjnych, narzędziem ułatwiającym obsługę, większą cyfryzację i automatyzację związane z planowaniem kampanii reklamowych w mediach oferowanych przez Polsat Media - komentuje Paweł Melon, product development director w Polsat Media.

- Wdrożenie AdSign to nasze cyfrowe „okno na świat”, urzeczywistniające podejście „paperless” w procesie sprzedaży. Platforma otwiera kolejne możliwości usprawnień w zarządzaniu kampaniami reklamowymi, a korzyści płynące z technologicznego zbliżania się i zacieśniania współpracy z naszymi partnerami są nie do przecenienia – ocenia Artur Andrzejczyk, head of systems development w Polsat Media.

Z platformy mogą korzystać klienci, którzy podpiszą porozumienie z Polsat Media, zapewniające wzajemne respektowanie zasad jej działania. Korzystanie z usług platformy jest bezpłatne.

Dołącz do dyskusji: Polsat Media wprowadza platformę AdSign do zlecania kampanii reklamowych

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Zyga
Jusz nie czeba faksem?
odpowiedź