Polsat Media wprowadza platformę AdSign do zlecania kampanii reklamowych
Polsat Media Biuro Reklamy udostępniło klientom nową platformę online – AdSign, służącą do zlecania kampanii, podpisywania zleceń oraz pobierania e-faktur.
Platforma została zaprojektowana do obsługi procesów sprzedażowych i standardowych dokumentów związanych z ich obsługą (kontrakty PDF, faktury PDF). Dzięki niej reklamodawcy mogą szybko i samodzielnie zlecić kampanię reklamową w kanałach telewizyjnych lub mediach non-tv z portfolio Polsat Media, której dane będą przekazywane do zintegrowanego systemu sprzedaży Polsat Media.
Platforma AdSign wyeliminuje papierowe dokumenty i skany, wprowadzając elektroniczny (niekwalifikowany) podpis na kontraktach składany na platformie, honorowany przez obie strony dzięki dwustronnej umowie. Ostatnim etapem obsługiwanego procesu jest wysyłka e-faktury na platformę i e-mailowe powiadomienie użytkownika o jej dostępności. Platforma przeszła pozytywnie zewnętrzny audyt bezpieczeństwa, a także testy z wybranymi partnerami potwierdzające jej prawidłowe działanie.
- Platforma AdSign jest kolejnym po AdFlow, naszej platformie do przesyłania materiałów emisyjnych, narzędziem ułatwiającym obsługę, większą cyfryzację i automatyzację związane z planowaniem kampanii reklamowych w mediach oferowanych przez Polsat Media - komentuje Paweł Melon, product development director w Polsat Media.
- Wdrożenie AdSign to nasze cyfrowe „okno na świat”, urzeczywistniające podejście „paperless” w procesie sprzedaży. Platforma otwiera kolejne możliwości usprawnień w zarządzaniu kampaniami reklamowymi, a korzyści płynące z technologicznego zbliżania się i zacieśniania współpracy z naszymi partnerami są nie do przecenienia – ocenia Artur Andrzejczyk, head of systems development w Polsat Media.
Z platformy mogą korzystać klienci, którzy podpiszą porozumienie z Polsat Media, zapewniające wzajemne respektowanie zasad jej działania. Korzystanie z usług platformy jest bezpłatne.
Dołącz do dyskusji: Polsat Media wprowadza platformę AdSign do zlecania kampanii reklamowych