Polsat zarobił na meczu Polska-Niemcy 8,8 mln zł i miał prawie 11mln widzów
Najchętniej oglądanym programem podczas ostatniego weekendu, jak iostatniego tygodnia był mecz Mistrzostw Europy w piłce nożnejNiemcy - Polska. Przegrany przez Polaków piłkarski pojedynek wniedzielę w domach obejrzało ponad 10,9 mln fanów piłki nożnej.
Na antenie Polsatu spotkanie śledziło 10,5 mln widzów, co dałostacji 63,09 proc. udziału, zaś w Polsacie Sport Extra meczprzyciągnął 330 tys. osób (2 proc. udziału) - wynika z danych AGBNielsen Media Research.
Wszyscy 4+ | |||||
Euro2008 | Stacja | Data | Przedział czasu | AMR | SHR% |
NIEMCY - POLSKA | Polsat | 08-06-2008 | 20:45 - 22:36 | 10 530 316 | 63,09% |
sam mecz | Polsat Sport Extra | 08-06-2008 | 20:45 - 22:36 | 333 612 | 2,00% |
Wszyscy4+ | 16-49 | |||||
Euro 2008(08.06.08) | Stacja | Start | Koniec | AMR | SHR% | SHR% |
NIEMCY - POLSKA | Polsat | 20:20 | 22:53 | 10 315 210 | 62,76% | 67,00% |
mecz + studio | PS Extra | 20:20 | 22:53 | 321 206 | 1,95% | 2,49% |
Drugim najpopularniejszym spotkaniem spośród czterech rozegranych wweekend meczów Euro 2008 było sobotnie starcie Portugalczyków iTurków, które w Polsacie obejrzało 3,49 mln widzów (160 tys. osób wPolsacie Sport Extra)
Wszyscy4+ | 16-49 | |||||
Euro2008 | Stacja | Start | Koniec | AMR | SHR% | SHR% |
SZWAJCARIA -CZECHY | Polsat | 17:53 | 20:04 | 2 847 111 | 33,80% | 38,17% |
07-06-2008 | PS Extra | 17:39 | 20:04 | 137 315 | 1,63% | 2,01% |
PORTUGALIA -TURCJA | Polsat | 20:35 | 22:54 | 3 494 864 | 29,14% | 33,82% |
07-06-2008 | PS Extra | 20:22 | 22:54 | 163 126 | 1,36% | 1,78% |
AUSTRIA -CHORWACJA | Polsat | 17:36 | 20:03 | 3 047 894 | 27,77% | 29,64% |
08-06-2008 | PS Extra | 17:49 | 19:53 | 137 043 | 1,25% | 1,22% |
Wpływy brutto (bez uwzględnienia rabatów) z reklam wokół transmisjitych czterech meczów wyniosły w Polsacie 13,52 mln zł, a w PolsacieSport Extra - 690 tys. zł (w sumie 14,2 mln zł).
Stacja | Data | Wydatki | Czastrwania | Liczbaspotów | |
Euro 2008 | Polsat | 07-06-2008 | 3 421 740 | 00:44:07 | 150 |
Polsat | 08-06-2008 | 10 095 320 | 00:51:13 | 161 | |
PS Extra | 07-06-2008 | 169 955 | 00:45:16 | 156 | |
PS Extra | 08-06-2008 | 522 200 | 00:44:40 | 143 |
Natomiast tylko z reklam nadawanych tylko wokół transmisjiniedzielnego spotkania Niemcy-Polska Telewizja Polsat zarobiła wsumie 8,87 mln zł (8,45 mln zł na głównej antenie i 420 tys. zł wPolsacie Sport Extra).
Stacja | Data | Wydatki | Czastrwania | Liczbaspotów | |
Euro 2008 | Polsat | 08-06-2008 | 8 451 020 | 00:30:27 | 97 |
Niemcy - Polska | PS Extra | 08-06-2008 | 415 680 | 00:25:21 | 79 |
W pierwszej trójce największych reklamodawców emitujących spotyprzy weekendowych meczach Euro 2008 (nadawanych po 20.00) znalazłysię firmy: Coca - Cola (617 tysięcy złotych), ING Group (535tysięcy złotych) i Carlsberg (513 tysięcy złotych).
Firma | Liczbaspotów | Czastrwania | Wydatki |
COCA COLA | 22 | 00:03:24 | 616 782 |
ING GROUP | 6 | 00:03:30 | 534 730 |
CARLSBERGBREWERIES | 18 | 00:04:30 | 512 719 |
WRIGLEYS | 18 | 00:04:40 | 505 524 |
POLSKA TELEFONIACYFROWA SP Z OO | 12 | 00:04:15 | 489 415 |
KIA MOTORS | 14 | 00:03:00 | 428 230 |
EUROCARD | 10 | 00:03:24 | 413 410 |
CONTINENTAL | 15 | 00:01:31 | 396 763 |
MCDONALDS | 9 | 00:02:54 | 323 190 |
POLKOMTEL SA | 11 | 00:05:00 | 289 780 |
HYUNDAI | 6 | 00:02:12 | 261 895 |
TOTALIZATOR SPORTOWYSP Z OO | 10 | 00:02:30 | 251 881 |
PEPSICO | 15 | 00:03:45 | 243 810 |
MEDIA PROJEKT | 8 | 00:02:00 | 235 221 |
UEFA | 4 | 00:02:00 | 221 640 |
Dołącz do dyskusji: Polsat zarobił na meczu Polska-Niemcy 8,8 mln zł i miał prawie 11mln widzów