SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Polsat zarobił na meczu Polska-Niemcy 8,8 mln zł i miał prawie 11mln widzów

Najchętniej oglądanym programem podczas ostatniego weekendu, jak iostatniego tygodnia był mecz Mistrzostw Europy w piłce nożnejNiemcy - Polska. Przegrany przez Polaków piłkarski pojedynek wniedzielę w domach obejrzało ponad 10,9 mln fanów piłki nożnej.

Na antenie Polsatu spotkanie śledziło 10,5 mln widzów, co dałostacji 63,09 proc. udziału, zaś w Polsacie Sport Extra meczprzyciągnął 330 tys. osób (2 proc. udziału) - wynika z danych AGBNielsen Media Research.





Wszyscy
4+

Euro2008StacjaDataPrzedział czasuAMRSHR%
NIEMCY - POLSKAPolsat08-06-200820:45 - 22:3610 530 31663,09%
sam meczPolsat Sport Extra08-06-200820:45 - 22:36333 6122,00%



Wszyscy4+
16-49
Euro 2008(08.06.08)StacjaStartKoniecAMRSHR%SHR%
NIEMCY - POLSKAPolsat20:2022:5310 315 21062,76%67,00%
mecz + studioPS Extra20:2022:53321 2061,95%2,49%



Drugim najpopularniejszym spotkaniem spośród czterech rozegranych wweekend meczów Euro 2008 było sobotnie starcie Portugalczyków iTurków, które w Polsacie obejrzało 3,49 mln widzów (160 tys. osób wPolsacie Sport Extra)

Wszyscy4+
16-49
Euro2008StacjaStartKoniecAMRSHR%SHR%
SZWAJCARIA -CZECHYPolsat17:5320:042 847 11133,80%38,17%
07-06-2008PS Extra17:3920:04137 3151,63%2,01%
PORTUGALIA -TURCJAPolsat20:3522:543 494 86429,14%33,82%
07-06-2008PS Extra20:2222:54163 1261,36%1,78%
AUSTRIA -CHORWACJAPolsat17:3620:033 047 89427,77%29,64%
08-06-2008PS Extra17:4919:53137 0431,25%1,22%


Wpływy brutto (bez uwzględnienia rabatów) z reklam wokół transmisjitych czterech meczów wyniosły w Polsacie 13,52 mln zł, a w PolsacieSport Extra - 690 tys. zł (w sumie 14,2 mln zł).


StacjaDataWydatkiCzastrwaniaLiczbaspotów
Euro 2008Polsat07-06-20083 421 74000:44:07150

Polsat08-06-200810 095 32000:51:13161

PS Extra07-06-2008169 95500:45:16156

PS Extra08-06-2008522 20000:44:40143


Natomiast tylko z reklam nadawanych tylko wokół transmisjiniedzielnego spotkania Niemcy-Polska Telewizja Polsat zarobiła wsumie 8,87 mln zł (8,45 mln zł na głównej antenie i 420 tys. zł wPolsacie Sport Extra).

StacjaDataWydatkiCzastrwaniaLiczbaspotów
Euro 2008Polsat08-06-20088 451 02000:30:2797
Niemcy - PolskaPS Extra08-06-2008415 68000:25:2179


W pierwszej trójce największych reklamodawców emitujących spotyprzy weekendowych meczach Euro 2008 (nadawanych po 20.00) znalazłysię firmy: Coca - Cola (617 tysięcy złotych), ING Group (535tysięcy złotych) i Carlsberg (513 tysięcy złotych).

FirmaLiczbaspotówCzastrwaniaWydatki
COCA COLA2200:03:24616 782
ING GROUP600:03:30534 730
CARLSBERGBREWERIES1800:04:30512 719
WRIGLEYS1800:04:40505 524
POLSKA TELEFONIACYFROWA SP Z OO1200:04:15489 415
KIA MOTORS1400:03:00428 230
EUROCARD1000:03:24413 410
CONTINENTAL1500:01:31396 763
MCDONALDS900:02:54323 190
POLKOMTEL SA1100:05:00289 780
HYUNDAI600:02:12261 895
TOTALIZATOR SPORTOWYSP Z OO1000:02:30251 881
PEPSICO1500:03:45243 810
MEDIA PROJEKT800:02:00235 221
UEFA400:02:00221 640

Dołącz do dyskusji: Polsat zarobił na meczu Polska-Niemcy 8,8 mln zł i miał prawie 11mln widzów

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl