Ponad połowa internautów z regionu Azji i Pacyfiku gra w gry online
51,1 procenta użytkowników internetu z regionu Azji i Pacyfiku odwiedziło w sierpniu bieżącego roku strony z grami.
Na jednego internautę przypadło średnio 11,5 wizyty na tego typu witrynach, a każdy z nich spędził na nich średnio 87 minut - wynika z danych firmy badawczej comScore.
Zdaniem analityków z comScore, gry online są jedną z największych i najbardziej angażujących kategorii internetowych stron w omawianym regionie, która jednocześnie reprezentuje atrakcyjną okazję dla reklamodawców.
Najwyższy odsetek internautów odwiedzających w sierpniu strony z grami online - 54,9 procenta - odnotowano w Chinach. Następne pod tym względem były: Singapur (49,6 procenta), Australia (44,7 procenta), Tajwan (42,4 procenta), Nowa Zelandia (41,1 procenta), Korea Południowa (40,5 procenta), Malezja (40,2 procenta), Japonia (39,8 procenta), Hong Kong (36,9 procenta) oraz Indie (27,4 procenta).
Z kolei najpopularniejszą stroną z internetowymi grami była w sierpniu QQ.com z liczbą 44,1 miliona unikalnych odwiedzin, wyprzedzając Yahoo! Games (20,2 mln), 4399.com (20,1 mln), Nexon Corporation (18,7 mln), 17173.com (16,7 mln), SDO.com (15,5 mln), Spil Games (14,9 mln), SINA Games (14,8 mln), 9WEE.com (10,5 mln) oraz 52PK.com (8,4 mln).
źródło: comScore
Dołącz do dyskusji: Ponad połowa internautów z regionu Azji i Pacyfiku gra w gry online