SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Pracownicy Canal+ „zatrudnili się” w Kropliczance. To akcja promocyjna „Office PL 2”

Pracownicy spółki Canal+ Polska, operatora platformy Canal+, dodali na swoich profilach na LinkedIn dodatkowe stanowiska w fikcyjnej firmie Kropliczanka, pojawiającej się w serialu „The Office PL”. Akcja to element działań promocyjnych drugiego sezonu serialu, który trafi do serwisu Canal+ Online 4 listopada.

„The Office PL 2”; fot. Canal+ „The Office PL 2”; fot. Canal+

Dodawanie fikcyjnych miejsc pracy na profilach pracowników Canal+ miało miejsce w poniedziałek. I tak np. Agata Mularczyk, PR manager w Canal+ Polska, dodała na Linkedin informację, że zaczęła pracę jako młodszy ekspert infrastruktury biurowej ds. rozwiązywania konfliktów światopoglądowych w Kropliczance. Z kolei Marta Wieniewska, kierownik ds. operacji B2B w Canal+ Polska, została zaś w Kropliczance kierownikiem oddziału ds. utrzymania poziomu patriotyzmu

- Akcja oczywiście jest dobrowolna i mogą wziąć w niej udział wszyscy pracownicy. Już teraz niemal każdy dział w naszej firmie ma przynajmniej jednego przedstawiciela w Kropliczance – mówi Wirtualnemedia.pl Piotr Kaniowski, rzecznik prasowy Canal+ Polska, który w Kropliczance „pracuje” jako lider ds. zamiatania spraw pod dywan.

Skąd pomyła na taką akcję? - LinkedIn jest niezagospodarowaną przestrzenią komunikacji marketingowej, która w przypadku „The Office PL” idealnie trafia w grupę docelową serialu - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Kaniowski.

- Akcja dopiero się rozpoczęła i potrwa na pewno przez kilkanaście najbliższych dni - dodaje Kaniowski. Czy poza dodaniem miejsca praca z serialu, będą inne podobne działania realizowane z udziałem pracowników? - Premierze każdej naszej oryginalnej produkcji własnej towarzyszą różnego rodzaju akcje specjalne skierowane do pracowników. Szykujemy jeszcze kilka dużych niespodzianek – mówi Kaniowski.

Drugi sezon "The Office PL" od 4 listopada w Canal+ Online

Kropliczanka to w serialu "The Office PL" siedlecki producent wody mineralnej, w którym pracują bohaterowie seriali. Produkcja pokazuje świat korporacyjnych absurdów w soczewce, łamie wszelkie stereotypy humoru określanego jako „guilty pleasure”. W obsadzie są m.in. Michał Holc (Piotr Polak), Patrycja Kowalska (Vanessa Aleksander), Darek Wasiak (Adam Woronowicz), a dołączyli do niej Daria Widawska (Marzena) i Rafał Kowalski (Adam).

Serial zrealizowany został przy współpracy z BBC Studios oraz w koprodukcji ze stacją Comedy Central Polska (Grupa Paramount). W gronie producentów znajdują się Dorota Kośmicka-Gacke i Jan Kępiński.

Zdjęcia do drugiego sezonu serialu rozpoczęły się w maju bieżącego roku, a dwa miesiące później na planie zdjęciowym padł ostatni klaps. Liczy on 12 odcinków, które 4 listopada trafią do serwisu streamingowego Canal+ Online.

Dołącz do dyskusji: Pracownicy Canal+ „zatrudnili się” w Kropliczance. To akcja promocyjna „Office PL 2”

15 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Xx
W ramach akcji promocyjnej powinni zamieść ten serial pod dywan i nigdy więcej o nim nie wspominać.
0 0
odpowiedź
User
Jurek
Nic nie pomoże - ten serial to porażka w dodatku wielka.
0 0
odpowiedź
User
Masza
Ciekawe, co to znaczy "łamać wszelkie stereotypy humoru", bo w słowniku nie znalazłam:(
0 0
odpowiedź