Prawie 100 milionów Amerykanów odwiedziło YouTube w październiku
Amerykańscy internauci obejrzeli w październiku ponad 13,5 miliarda klipów wideo online. To aż o 45 procent więcej w porównaniu z analogicznym okresem roku ubiegłego.
Najwięcej klipów (5,37 miliarda) zostało obejrzanych na stronach należących do Google, z czego ponad 98 procent stanowiły materiały w serwisie YouTube - wynika z danych firmy badawczej comScore. Serwis ten odwiedziło 99,5 miliona amerykańskich użytkowników.
Za Google znalazły się strony należące do: Fox Interactive Media (519,9 miliona obejrzanych klipów), Yahoo (363,4 mln), Viacom Digital (305,3 mln), Microsoftu (286,5 mln), Hulu (235,1 mln), Turner Network (228 mln), Disney Online (126,6 mln), AOL (122,6 mln) oraz ESPN (104,7 mln).
Każdy ze 147,3 miliona amerykańskich internautów oglądających w październiku wideo w sieci, stanowiących 77 procent tamtejszej populacji online, przeznaczył średnio 274 minuty na oglądanie klipów. Statystyczny użytkownik obejrzał 92 filmiki, a każdy z nich trwał średnio 3 minuty.
źródło: comScore
Dołącz do dyskusji: Prawie 100 milionów Amerykanów odwiedziło YouTube w październiku