Primum PR, Smartlink i Strategis zadbają o promocję szkoleńpracowniczych
Konsorcjum agencji Primum PR, Smartlink i Strategis zrealizujekampanię propagującą program szkoleń pracowniczych Kapitał Ludzki.Firmy zajmą się promocją i public relations projektu.
Primum PR, Smartlink i Strategis wygrały przetarg na obsługękampanii wspierającej Program Operacyjny Kapitał Ludzki realizowanyprzez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości. Projektzaplanowany przez Europejski Fundusz Społeczny na lata 2008-2015umożliwia firmom, zwłaszcza z sektora MSP, dofinansowanie szkoleńoraz studiów podyplomowych dla swoich pracowników.
Wspierającą tę akcję kampanię, która obejmie m.in. seminaria dlabeneficjentów programu, reklamy w prasie i radio oraz rozbudowanedziałania PR, zorganizują wspólnie Primum PR, Smartlink iStrategis. I tak Primum PR zajmie się działaniami public relations,Strategis przygotuje materiały promocyjne, a Smartlink będziekoordynować całość akcji i opracuje treści merytorycznewykorzystywane w tym przedsięwzięciu.
Dołącz do dyskusji: Primum PR, Smartlink i Strategis zadbają o promocję szkoleńpracowniczych