PRN Polska tworzy dział kreacji
Związana z Polsatem spółka PRN Polska tworzy strukturę kreacyjną do tworzenia treści na nośniki digital signage. Działem kieruje Bartłomiej Brede.
PRN Polska, należąca do Premier Retail Networks i Grupy Polsat spółka zarządzajaca siecią digital signage Carrefour TV, wyodrębniła dział PRN Kreacja. Będzie on zajmować się wytwarzaniem kontentu na potrzeby sieci w tych supermarketach, a także świadczyć usługi dla agencji reklamowych w zakresie adaptacji, przeróbki i tuningowania kampanii telewizyjnych na potrzeby nośników digital signage. Nowa struktura ma wykorzystywać unikalne know-how poparte amerykańskim zapleczem.
Na czele PRN Kreacja stanął Bartłomiej Brede, który w PRN Polska pracuje od 2007 roku, od czerwca bieżącego roku odpowiadając za kreację, produkcję i program Carrefour TV. Wcześniej był związany z agencjami reklamowymi, m.in. VA Strategic Communications, Marketing&Media i D'Advertising.
Dołącz do dyskusji: PRN Polska tworzy dział kreacji