SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Producent wody Borjomi reklamuje się muralem

Woda mineralna Borjomi ma nową etykietę. Promuje to kampania z wykorzystaniem muralu w Warszawie.

Borjomi w nowej odsłonie pojawi się na półkach jesienią. We wrześniu, we współpracy z Good Looking Studio, powstał mural przy ul. Francuskiej w Warszawie, na którym można obejrzeć całą butelkę w nowym wydaniu. Skatepark posłużył za idealne tło do podkreślenia miejskiego charakteru muralu.

Nowa etykieta charakteryzuje się unowocześnioną stylistyką, odświeżeniem logo oraz dodaniem kodu QR. Zmieniła się również nakrętka (jest w kolorze gruzińskiej zieleni). 

Dołącz do dyskusji: Producent wody Borjomi reklamuje się muralem

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl