SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Prosto do celu” - Pekaes z nową identyfikacją

Spółka Pekaes zyskała nową identyfikację wizualną, opartą na nowym logo i haśle „Prosto do celu”. Jej przygotowaniem zajęła się agencja Idealia.

Nowa identyfikacja Pekaesu ma być prostsza i czytelniejsza od poprzedniej. Została zaprojektowana w oparciu o popularny trend tzw. flat design (płaskie projektowanie), w efekcie czego nie zawiera żadnych cieni, gradientów ani innych elementów nadających głębi.

Identyfikacja ma budować wizerunek Pekaesu jako nowoczesnego i dynamicznego operatora logistycznego. - Zmiana identyfikacji to naturalny etap kończący proces zmian wewnątrz firmy. W ostatnich miesiącach wykonaliśmy ogromną pracę zmieniając sposób jej działania. Postawiliśmy na najwyższą jakość współpracy z klientami i wykorzystanie nowoczesnych rozwiązań IT - opisuje Arkadiusz Filipowski, członek zarządu Pekaesu. - Nowe logo jest odzwierciedleniem nowego Pekaesu, który jest teraz lżejszy, nowocześniejszy i jeszcze bardziej otwarty na oczekiwania klientów - przekonuje.

Wraz z identyfikacją gruntownie przebudowany został serwis internetowy firmy, który działa teraz pod adresem pekaes.pl. Ponadto od podstaw zaprojektowano - wspólnie z kluczowymi klientami - strefę klienta.

Rebranding Pekaesu będzie wsparty kampanią reklamową w mediach branżowych i gospodarczych.

Za zmianę identyfikacji wizualnej firmy odpowiada agencja Idealia. - Tworząc identyfikację wizualną Pekaesu, budując stronę internetową oraz planując aktywności marketingowe, postawiliśmy na maksymalną czytelność i lekkość połączoną z nowoczesnością - tłumaczy Agnieszka Haponik, szefowa działu marketingu w Idealii.

Dołącz do dyskusji: „Prosto do celu” - Pekaes z nową identyfikacją

12 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
triss
biorąc pod uwagę, że dla firm logistycznych czy transportowych najlepszym nośnikiem, i :) darmowym, sa tiry to całkiem czytelny logotyp.
0 0
odpowiedź
User
pik
Kolejny zarząd musi dać zarobić znajomym była raklama na samochodach to ją usunęli. A ciekawe ile zapłacili za projekt logo bo chyba sam prezes to go nie zdołał wymyśleć :D
0 0
odpowiedź
User
on
Przestańcie, Calibri jest uniwersalnym i nowoczesnym fontem :-)
0 0
odpowiedź