SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Przejdźmy na Ty od Zera” z Krzysztofem Hołowczycem. Nowa reklama piwa Tyskie

Były kierowca rajdowy Krzysztof Hołowczyc jest twarzą nowej odsłony kampanii reklamowej bezalkoholowego wariantu piwa Tyskie (Kompania Piwowarska). Działania w ramach platformy komunikacyjnej "Przejdźmy na TY" przygotowały Bardzo, Gong, Huta 19 im. Joachima Fersengelda, domy produkcyjne OTO, Shootme oraz Televisor oraz BNA.

W nowej kampanii Krzysztof Hołowczyc zachęca do odpowiedzialnej jazy i trzeźwości za kierownicą. To kolejna odsłona rozpoczętej w marcu kampanii z tym kierowcą.

Kampania kierowana jest do kierowców, a spot nakręcony został w warsztacie samochodowym.

- Z rozmów ze znajomymi, badań czy internetu wiem, że wszyscy bardzo nie możemy doczekać się mniejszych i większych wyjazdów. Zbliżają się długie weekendy i oczywiście wyczekane - po kilku miesiącach zamknięcia – wakacje.  Dlatego, ze zdwojoną mocą apeluję: zachowajmy rozsądek na drodze, wybierzmy trzeźwą i bezpieczną jazdę. Udało nam się utrzymać godną pochwały dyscyplinę przez ostatnie miesiące, zabierzmy ze sobą tę lekcję na drogę - apeluje Krzysztof Hołowczyc.

Edukacja odnośnie bezpiecznej jazdy i zachęcanie do trzeźwości za kółkiem stanowi integralną cześć nowej kampanii Tyskiego 0,0%, która obejmuje spoty telewizyjne, działania OOH, digitalowe, w social mediach i PR.

Za realizację kampanii odpowiadają partnerzy marki Tyskie: Bardzo, Gong, Huta 19 im. Joachima Fersengelda, domy produkcyjne OTO, Shootme oraz Televisor, natomiast projekt etykiety Tyskiego 0,0% stworzyła agencja BNA.

Dołącz do dyskusji: „Przejdźmy na Ty od Zera” z Krzysztofem Hołowczycem. Nowa reklama piwa Tyskie

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Wert
Po tym jak wykręcał się od przyjęcia mandatu za przekroczenie prędkości, osobiście niczego nie kupię tego co on reklamuje.
0 0
odpowiedź