SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Przymierz, to nic nie kosztuje” - Zalando.pl reklamuje nowe opakowania (wideo)

Internetowy sklep odzieżowy Zalando.pl zaczął telewizyjną kampanię reklamową pod hasłem „Przymierz, to nic nie kosztuje”, prezentującą m.in. nowe opakowania, w których wysyłane są klientom zakupione ubrania.

W spocie Zalando.pl mężczyzna wracający do domu zastaje swoją partnerkę przymierzającą ubrania i buty w otoczeniu mnóstwa pudełek pochodzących z tego sklepu. Kobieta od razu uspokaja mężczyznę, tłumacząc, że dostawa i zwrot są zawsze za darmo, co podsumowuje hasło „Przymierz, to nic nie kosztuje”.

Reklama prezentuje nowy design opakowań, w których wysyłane są przedmioty kupione na Zalando.pl. Na zewnętrznej stronie paczek wprowadzono elementy monochromatyczne, a we wnętrzu znajdują się cytaty mające inspirować klientów do dalszych zakupów.

Spot w najbliższych tygodniach będzie emitowany w wielu kanałach telewizyjnych, m.in. kobiecych stacjach tematycznych.

W czerwcu br. Zalando.pl odwiedziło 1,71 mln użytkowników (według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz jego pełne wyniki).

Dołącz do dyskusji: „Przymierz, to nic nie kosztuje” - Zalando.pl reklamuje nowe opakowania (wideo)

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Klara23
Sama często kupuję ubranie i buty Zalando, ale tylko na portalu zakupowym http://yosh.pl/
Zarejestrowałam się i mam 10procent zniżki na ich produkty. Natomiast ubrania i buty Answear mogę kupić tam do 20procent taniej. Dla mnie to dużo.
odpowiedź