PZPBM szuka agencji do kampanii promujących polską wołowinę we Francji i Niemczech
Polskie Zrzeszenie Producentów Bydła Mięsnego prowadzi dwa oddzielne postępowania, w których szuka agencji do dwóch kampanii promujących polską wołowinę. Prowadzi je w ekspresowym tempie, bo planuje zacząć działania marketingowe już 20 marca.
W pierwszym z nich PZPBM zaprasza agencje do składania ofert na „wsparcie promocyjne polskiej wołowiny kulinarnej na rynkach eksportowych Francji i Niemiec”. Działania mają być realizowane od 20 marca br. do 30 kwietnia br.
Celem tej kampanii jest zmiana postrzegania polskiej wołowiny, zmiana opinii o polskich produktach wołowych we Francji i Niemczech.
Na rynku niemieckim działania mają koncentrować się wokół dystrybutorów dostarczających wołowinę do sieci detalicznych, a na rynku francuskim mają to być działania koncentrujące się na gastronomii.
Drugie postępowanie dotyczy wyboru agencji, która zajmie się kompleksową realizacją kampanii informacyjnej o systemie QMP polskiej wołowiny w mediach. Działania mają być skierowane do szefów kuchni, managerów restauracji, przedstawicieli handlu. Będą obejmowac internet i prasę branżową. Działania mają przede wszystkim komunikować zalety produktów wołowych posiadających certyfikat jakości QMP (Quality Meat Program). Będzie realizowana od 20 marca br. do końca maja tego roku.
Podejmowane w tak ekspresowym tempie działania, które mają promować wizerunek polskiej wołowiny i jej wysoką jakość to bez wątpienia reakcja PZPBM na liczne medialne doniesienia i ich skutki po materiale opublikowanym przez TVN24 i TVN o tym, że w niektórych ubojniach zabije jest chore bydło, a mięso - bez nadzoru odpowiednich służb weterynaryjnych - trafiało dalej do sprzedaży.
Zainteresowane firmy mogą składać oferty do 19 marca br.
Dołącz do dyskusji: PZPBM szuka agencji do kampanii promujących polską wołowinę we Francji i Niemczech