PZU kusi studentów
Firma ubezpieczeniowa PZU rozpoczęła kampanię employer brandingową pod hasłem „Pasujemy studentom”. Realizuje ją agencja Focus Nation (IF Nation Group).
![](https://static.wirtualnemedia.pl/media/top/66143b3b477bd_pzupasujemystudento.jpg)
Kampania PZU skierowana jest do studentów. Jej celem jest budowanie wizerunku firmy oferującej ciekawe i merytoryczne praktyki i staże, dzięki którym można zdobyć pierwsze doświadczenie zawodowe.
Działania reklamowe prowadzone są na You Tube, gdzie emitowane są spoty filmowe.
Powstały także spoty z pracownikami PZU, którzy swoją karierę rozpoczęli od stażu w firmie. Spoty te są dostępne tylko w kanałach social media firmy.
Emisję filmów wspiera kampania display, w mediach społecznościowych oraz w serwisach rekrutacyjnych.
Za stworzenie koncepcji kreatywnej kampanii odpowiada agencja reklamowa Focus Nation (IF Nation Group).
Kampania „Pasujemy studentom” jest kolejną odsłoną działań employer brandingowych PZU. Poprzednia kampania - „Pasujemy profesjonalistom” - emitowana na jesieni ub. r. skierowana była do ekspertów z różnych branż. Jej autorem również była agencja Focus Nation.
Dołącz do dyskusji: PZU kusi studentów