PZU zachęca do zdalnej korzystania z jego usług w związku z koronawirusem
Pod hasłem „Działamy zdalnie, ale zawsze blisko Ciebie” ruszyła kampania informacyjna PZU. Ubezpieczyciel zachęca w niej klientów do zdalnego korzystania ze swoich usług w związku z epidemią koronawirusa SARS-CoV-2 w Polsce.
PZU zachęca klientów do kontaktu za pośrednictwem serwisu internetowego i aplikacji mobilnej mojePZU, formularza na stronie pzu.pl i infolinii. Pomocą, telefonicznie i internetowo, służy także 5600 agentów PZU w całej Polsce. Nowością jest możliwość zawierania przez telefon umów o zarządzanie Pracowniczymi Planami Kapitałowymi.
- Stawką jest zdrowie klientów i ich bezpieczeństwo. Zależy nam, by ograniczać ryzyko zarażenia się koronawirusem Większość spraw mogą załatwić na odległość, szybko i wygodnie, unikając sytuacji, które mogłyby ich narazić na kontakt z zarażonymi osobami - mówi prezes PZU Beata Kozłowska-Chyła.
PZU z kampanią „Działamy zdalnie, ale zawsze blisko Ciebie”
Kampania „Działamy zdalnie, ale zawsze blisko Ciebie” będzie prowadzona w ogólnopolskich telewizjach, serwisach VOD i mediach społecznościowych. Potrwa co najmniej do 19 kwietnia. Jest kontynuacją i wzmocnieniem trwającej od ponad tygodnia akcji informacyjnej w ogólnopolskich i lokalnych mediach, zachęcającej klientów do zdalnego korzystania z usług PZU.
– Zależy nam, by dotrzeć do jak największej liczby obecnych i potencjalnych klientów, zwłaszcza osób starszych, z informacją, że nie ma konieczności, aby w obecnej szczególnej sytuacji odwiedzali nasze oddziały, ponieważ większość spraw mogą załatwić z domu. Mogą skontaktować się z infolinią PZU, zadzwonić do agenta PZU lub odwiedzić serwis moje.pzu.pl – tłumaczy inicjatorka kampanii, prezes PZU Życie Aleksandra Agatowska.
Spot został przygotowany przez biuro marketingu PZU. Media zakupił dom mediowy Carat.
Dołącz do dyskusji: PZU zachęca do zdalnej korzystania z jego usług w związku z koronawirusem