Radosław Majdan jako "Perfekcyjny Pan Bramkarz" w kampanii GO+Bet
Radosław Majdan, były bramkarz piłkarskiej reprezentacji Polski oraz klubów takich jak Wisła Kraków, Pogoń Szczecin czy Polonia Warszawa, został ambasadorem bukmachera GO+bet, oficjalnego sponsora klubu piłkarskiego Wisła Kraków. Promuje markę hasłem „Perfekcyjny Pan Bramkarz”.
Radosław Majdan, w ramach współpracy ambasadorskiej, będzie twarzą aktywacji reklamowych GO+bet uwzględniających działania w internecie (media społecznościowe, GDA, strona internetowa GO+bet) oraz w radiu i telewizji. Dodatkowo będzie wspierał markę podczas wydarzeń offline - spotkań we flagowych punktach stacjonarnych firmy czy podczas kluczowych meczów Wisły Kraków.
GO+bet został także wyłącznym branżowym sponsorem programu „Przegląd Ligowy” emitowanego w piątki w Onet.pl / Przegląd Sportowy, gdzie jednym z prowadzących jest Radosław Majdan.
Start kampanii „Perfekcyjny Pan Bramkarz”
Pierwsza odsłona kampanii pod hasłem „Perfekcyjny Pan Bramkarz” staruje 10 listopada. W ramach kampanii GO+bet nagradzane będą świetne wyniki bramkarzy Ekstraklasy, czyli ich czyste konta.
- Bardzo się cieszymy, że Radek Majdan zgodził się zostać ambasadorem GO+bet. Jestem przekonany, że będzie to doskonała współpraca.” – uważa Dawid Mrowiec, Członek Zarządu GO+bet sp. z o.o. „Dwukrotny tytuł Mistrza Polski i jego znakomite występy w Wiśle Kraków, której jesteśmy oficjalnym sponsorem, świadczą o wielkiej klasie sportowej tego zawodnika, ale także idealnie wpisują się w długoterminową strategię marketingową GO+bet.” - dodaje.
Umowa o współpracy ambasadorskiej z Radosławem Majdanem została zawarta do końca lipca 2024 roku z możliwością jej przedłużenia.
Za koncepcję, zakup mediów oraz realizację kampanii odpowiada krakowska agencja YOHO.
Dołącz do dyskusji: Radosław Majdan jako "Perfekcyjny Pan Bramkarz" w kampanii GO+Bet