Radosław Sałata za Wojciecha Kliniewskiego szefem sprzedaży ds. rynku prywatnego w T-Mobile Polska
Radosław Sałata objął w T-Mobile Polska stanowisko dyrektora departamentu sprzedaży ds. rynku prywatnego. Sprawujący dotychczas tę funkcję Wojciech Kliniewski odchodzi z firmy, by prowadzić własny projekt biznesowy.
Przed objęciem obecnego stanowiska w T-Mobile Polska Radosław Sałata pracował m.in w Polkomtelu, gdzie odpowiadał za politykę taryfową operatora oraz wdrażanie nowych produktów i usług, brał też udział w tworzeniu Polbanku EFG, a w zarządzie Banku Pocztowego nadzorował obszar bankowości instytucjonalnej, skarbu i rozliczeń oraz współpracę z Pocztą Polską.
W komunikacie poinformowano, że Sałata jako nowy szef sprzedaży będzie realizował nową strategię T-Mobile Polska, która zakłada nie tylko pozyskiwanie nowych klientów, ale także rekomendowanie tego operatora innym użytkownikom przez obecnych abonentów. Głównym obszarem działań T-Mobile Polska ma zaś być satysfakcja klienta.
Obejmując fotel dyrektora departamentu sprzedaży ds. rynku prywatnego Sałata zastąpił Wojciecha Kliniewskiego, który odchodzi z firmy, by budować własny projekt biznesowy.
W 2015 roku T-Mobile Polska zanotował wzrost przychodów o 3,4 proc., a zysk utrzymał się na poziomie zbliżonym do roku poprzedniego.
Dołącz do dyskusji: Radosław Sałata za Wojciecha Kliniewskiego szefem sprzedaży ds. rynku prywatnego w T-Mobile Polska