rafineria przygotowała nowe logo ATM Grupy
Firma designerska rafineria opracowała nowy system identyfikacji wizualnej spółek ATM Grupa. Prace nad rebrandingiem koncernu trwały przez dwa lata.
Współpraca między rafinerią a ATM Grupą nad rebrandingiem przebiegała nieco nietypowo. Firma producencka przekazała studiu desingerskiemu swoje oczekiwania wobec nowego znaku, otrzymała od niego wstępne propozycje znaków, po czym projekt został zawieszony na kilka miesięcy. - Prawdopodobnie szukano wewnątrz ATM Grupy własnej tożsamości. Podejrzewam, że były też nieudane próby znalezienia rozwiązania na zewnątrz - informuje Paweł Bujski, który odpowiada w rafinerii za kontakty z klientami
Jednak po kilku miesiącach ATM Grupa przesłała rafinerii precyzyjny projekt prac i tak naprawdę dopiero wtedy studio rozpoczęło rebranding firmy, który trwał praktycznie przez cały rok 2007. Prace zakończyły się sukcesem w pierwszym kwartale tego roku - powstała nowa oprawa wizualna spółek ATM Grupy.
Dołącz do dyskusji: rafineria przygotowała nowe logo ATM Grupy