Rebel.tv miał w lipcu średnio 208 widzów, Viva liderem
Viva Polska była w lipcu zdecydowanym liderem wśród stacji muzycznych. Kanał jako jedyny zanotował wzrost udziału w rynku w grupie 13-29.
Viva Polska zdobyła także pierwszą pozycję w wśród ogółu widzów, ale w tej grupie, mimo wzrostu widzów, stacja nieznacznie zmniejszyła swój udział w rynku. Liderem spadku została 4funTV. Wciąż mniej niż śladową widownię notuje Rebel.tv – 0,003 proc. udziału co przekłada się na 208 widzów na minutę (przed rokiem kanał nie nadawał, ale miesiąc wcześniej miał średnio 496 widzów) – wynika z danych Nielsen Audience Measurement dla portalu Wirtualnemedia.pl.
wszyscy 4+ | ||||
lipiec | 2009 | 2010 | ||
Stacja | AMR | SHR % | AMR | SHR % |
Viva Polska | 38 749 | 0,647 | 39 546 | 0,643 |
4FunTv | 15 726 | 0,262 | 12 918 | 0,210 |
VH1 Polska | 9 237 | 0,154 | 8 360 | 0,136 |
Eska TV | - | - | 3 735 | 0,061 |
Rebel.tv | - | - | 208 | 0,003 |
Wśród widzów między 13 a 29 rokiem życia udział Viva Polska wyniósł 2,14 proc. (+13,2 proc.). Największą stratę zanotowała 4funTV( - 19,8 proc.). Eska TV miała w tej grupie 0,22 proc. udziału, zaś Rebel.TV – 0,009 proc.
wszyscy 13-29 | ||||
lipiec | 2009 | 2010 | ||
Stacja | AMR | SHR % | AMR | SHR % |
Viva Polska | 18 225 | 1,888 | 20 304 | 2,138 |
4FunTv | 7 381 | 0,765 | 6 110 | 0,643 |
VH1 Polska | 3 544 | 0,367 | 3 201 | 0,337 |
Eska TV | 2 101 | 0,221 | ||
Rebel.tv | 89 | 0,009 |
Młodzieżowy kanał MTV Polska wśród ogółu widzów zanotował 0,29 proc. udziału, zaś w grupie docelowej 1,06 proc. udziału.
wszyscy 4+ | ||||
MTV Polska | 19 272 | 0,322 | 17 962 | 0,292 |
wszyscy 13-29 | ||||
MTV Polska | 10 351 | 1,072 | 10 080 | 1,061 |
Dołącz do dyskusji: Rebel.tv miał w lipcu średnio 208 widzów, Viva liderem
fajnie jakby vectra wlaczyla go do swojej oferty na jesien.