Redd's promuje swoje nowe 'zgrabne' puszki
Kampania 'Redd's. Zgrabne 330 ml' wspiera wprowadzenie nowej, smukłej puszki Redd's stworzonej specjalnie z myślą o kobietach.
"Zgrabna Redd's to pierwsza puszka typu "sleek can" (ang. "sleek" - elegancki) na polskim rynku piwa. Adresatami kampanii są młode i nowoczesne kobiety, które śledzą trendy i nowości rynkowe oraz chętnie kupują nowe produkty. Półlitrowa puszka nie zawsze odpowiada aktywnym osobom - bywa za duża i za ciężka. Redd's stworzył propozycję dla "zabieganych" kobiet, które w poszukiwaniu małych przyjemności w wolnej chwili sięgają po swoje ulubione owocowe piwo" - powiedział Tomasz Kanton, Brand PR manager w Kompanii Piwowarskiej.
Premierę nowego opakowania wspiera kampania reklamowa w postaci działań ATL prowadzonych w prasie, TV i internecie oraz materiały POS w punktach sprzedaży.
Kampanię dla sleek can marki Redd's przygotowała agencja reklamowa Publicis, za produkcję materiałów POS odpowiada agencja Momentum. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom.
Za działania PR odpowiada agencja Q&A Consulting.
Dołącz do dyskusji: Redd's promuje swoje nowe 'zgrabne' puszki