Rekin, pies i kelner w kampanii Zumi.pl (wideo)
Rozpoczęła się wizerunkowa kampania reklamowa lokalizatora internetowego Zumi.pl. Oparta na skojarzeniach akcja obejmuje prasę, radio i telewizję.
Wizerunkowa kampania reklamowa lokalizatora internetowego Zumi.pl podkreśla, że pomaga on użytkownikom zarówno w działalności zawodowej, jak i życiu prywatnym. W akcji wykorzystywane są trzy warianty 15-sekundowych spotów (8-sekundowych w wersji sponsorskiej) opartych na zaskakujących skojarzeniach. - Chcemy pokazać, że Zumi.pl ułatwia ludziom życie, pomagając w zlokalizowaniu potrzebnych im w danym momencie firm, usług i instytucji - uzasadnia Marta Czartoryska, dyrektor działu marketingu i komunikacji Grupy Onet.pl
Akcja prowadzona jest w telewizji (TVN, TVN24 i TVN7), radiu (Radio Zet, RMF FM i Radio Eska) oraz prasie (m.in. "Polityka", "Wprost" i "Angora").
Kreację kampanii zaplanowanej do końca lutego Onet.pl przygotował we współpracy z agencją reklamową TBWA.
Dołącz do dyskusji: Rekin, pies i kelner w kampanii Zumi.pl (wideo)