SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Życiowe przyjemności kobiet i mężczyzn w kampanii smartfonów myPhone (wideo)

Ruszyła telewizyjna kampania marki myPhone, promująca trzy modele smartfonów z systemem Android.

Nowa kampania pod hasłem „I love myPhone” promuje trzy modele smartfonów Pocket 2, Fun 5 i Prime 2. Na potrzeby kampanii przygotowano dwa spoty, z przymrużeniem oka odnoszące się do stereotypowych zainteresowań w podziale na obie płci. Podkreślają one kluczowe zalety reklamowanych telefonów – cenę i certyfikowany system operacyjny Android.

15-sekundowe reklamy równolegle emitowane są w kanałach Grupy TVN, Polsacie oraz TVP, a także na platformach VOD. Ponadto spoty można oglądać na YouTube i Facebooku, komunikację wspierają banery internetowe.

 

W listopadzie tego roku marka myPhone we współpracy z 23heroes, Lunapark i F25 przygotowała także akcję skierowaną do seniorów, której ambasadorem został aktor Jan Nowicki.

 

Dołącz do dyskusji: Życiowe przyjemności kobiet i mężczyzn w kampanii smartfonów myPhone (wideo)

8 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
to ja
co to za telefony że nie idzie ustawić własnego dzwonka tylko trzeba korzystać z fabrycznie wgranych w moim dodatkowo wifi działa tylko w pokoju gdzie jest router
0 0
odpowiedź
User
Koala
W sumie spoty są całkiem fajne :D A ten Prime 2 prezentuje się całkiem nieźle
0 0
odpowiedź
User
jako
co to za telefony że nie idzie ustawić własnego dzwonka tylko trzeba korzystać z fabrycznie wgranych w moim dodatkowo wifi działa tylko w pokoju gdzie jest router

z tego co wiem w każdym androidzie się da... może po prostu nie potrafisz?
0 0
odpowiedź