SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Reklama tv o 8 proc. w górę. TVN przed Polsatem, TV Puls z dużym wzrostem (TOP10)

W lutym br. stacje telewizyjne cennikowo zarobiły z reklam 8,4 proc. więcej niż przed rokiem. TVN wyprzedził pod względem przychodów Polsat, a duże wzrosty zanotowały TV Puls, TVP 2, TV 4 i Disney Channel.

Z danych Kantar Media opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że cennikowe wpływy reklamowe TVN (bez autopromocji) były w lutym br. o 16,5 proc. wyższe niż rok wcześniej, a Polsatu - o 4,6 proc. Wpływy TVP 1 zmalały o 5,3 proc., a TVP 2 - wzrosły aż o 28,2 proc.

Cennikowe przychody czterech największych kanałów wyniosły w sumie 637,8 mln zł, o 9,7 proc. więcej niż przed rokiem. Stanowiły 64,2 proc. wpływów wszystkich stacji, o 0,7 pkt proc. więcej niż w lutym ub.r.

>>> Spadły udziały głównych stacji telewizyjnych, TVP1 liderem

Wśród pozostałych kanałów największy wzrost cennikowych przychodów reklamowych -  44,6 proc. - zanotowała TV Puls. TV 4 zarobiła więcej o 24,3 proc., a Disney Channel - o 23,7 proc. więcej niż rok wcześniej.

Za to wpływy reklamowe AXN spadły w skali roku o 17,7 proc., a TVN 24 - o 7,3 proc.

>>> Duży wzrost stacji informacyjnych, TVP1 zdecydowanym liderem

Cennikowe wpływy reklamowe stacji telewizyjnych (bez autopromocji, dane Kantar Media)
WIRTUALNEMEDIA.PL II.2013 II.2012
TVN 218 299 545 zł 187 402 517 zł
Polsat 200 893 932 zł 192 093 200 zł
TVP 1 115 255 924 zł 121 722 525 zł
TVP 2 103 379 121 zł 80 640 857 zł
Discovery Channel 30 291 020 zł 30 133 430 zł
TV 4 25 950 080 zł 20 882 975 zł
AXN 25 684 085 zł 31 212 115 zł
TV Puls 23 430 079 zł 16 200 090 zł
Disney Channel 22 042 110 zł 17 823 665 zł
TVN 24 20 417 828 zł 22 025 540 zł
monitorowane stacje razem 993 935 498 zł 916 566 172 zł

Dołącz do dyskusji: Reklama tv o 8 proc. w górę. TVN przed Polsatem, TV Puls z dużym wzrostem (TOP10)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl