Reklama wideo w czasopiśmie
We wrześniu w amerykańskim magazynie 'Entertainment Weekly' pojawi się pierwsza w historii reklama wideo w czasopiśmie.
W wydaniu gazety z 18 września (w sprzedaży tydzień wcześniej) umieszczone zostaną interaktywne ekrany wideo grubości kartki papieru i wielkości wyświetlacza telefonu komórkowego. Ekrany te będą wyposażone w baterie nadające się do ponownego naładowania. Po otwarciu strony z reklamą uaktywniony zostanie chip przechowujący materiał wideo (maks. 40 min.).
Reklamy Video-in-Print (VIP) będą umieszczone w kopiach 'Entertainment Weekly' dystrybuowanych w Nowym Jorku i Los Angeles. Tamtejsi czytelnicy obejrzą treści promujące programy telewizji CBS, a także napoje Pepsi Max.
Technologię wykorzystaną w reklamach VIP opracowała firma Americhip.
Dołącz do dyskusji: Reklama wideo w czasopiśmie