Reklamy Kia Carens pokazują, co można
W telewizji, prasie, radiu, internecie i kinach rozpoczęła się kampania reklamowa wprowadzająca na rynek nową wersję Kia Carens. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy Paralotna, K2 i Havas Media.
Kia Carens jest prezentowana w reklamach jako samochód skierowany do rodzin prowadzących aktywny stylu życia, które nie chcą akceptować kompromisów pomiędzy elegancją a praktyczną funkcjonalnością. Kampania podkreśla, że auto przełamuje stereotyp vana, jako samochodu nudnego i bez wyrazu, tylko i wyłącznie funkcjonalnego.
W reklamach prezentowane są slogany pokazujące, że dzięki Kia Carens można robić dwie pozornie sprzeczne rzeczy. Kampania eksponuje też zalety samochodu, m.in. aerodynamiczną sylwetkę, cztery poziomy wyposażenia, niski poziom emisji CO2, opcję siedmiu miejsc oraz bogate wyposażenie.
Akcja obejmuje telewizję (kanały ogólnopolskie i tematyczne), kina, radio, prasę (m.in. pisma motoryzacyjne), internet (główne portale, serwisy motoryzacyjne i parentingowe, działaina w social media).
Adaptacją globalnej kreacji na polski rynek zajęły się agencje Paralotna i K2, a za planowanie i zakup mediów odpowiedziany jest dom mediowy Havas Media.
Dołącz do dyskusji: Reklamy Kia Carens pokazują, co można