Reklamy w klipach wideo niepożądane
Większość badanych internautów nie lubi reklam umieszczanych przed, w trakcie lub po klipach wideo oglądanych na serwisach typu YouTube.
78 procent respondentów uważa takie reklamy za niepożądane, a połowie zakłócają one samo korzystanie z internetu - informuje serwis MediaPost Publications, powołując się na przeprowadzone w ubiegłym miesiącu badanie przez firmę Burst Media, w którym wzięło udział 2,6 tys. dorosłych internautów.
Po napotkaniu na reklamę w klipie wideo, nieco ponad połowa badanych rezygnuje z jego oglądania, a 15,3 procenta natychmiast opuszcza daną stronę w takim przypadku.
Z kolei najbardziej tolerancyjni dla reklam w kilpach wideo są badani w wieku od 18 do 24 lat. 57,6 procenta z nich nie przeszkadzają takie reklamy, a 38,5 procenta stwierdziło, że zwraca na nie większą uwagę niż na standardowe reklamy zamieszczane w sieci.
źródło: MediaPost Publications
Dołącz do dyskusji: Reklamy w klipach wideo niepożądane