SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Reklamy w klipach wideo niepożądane

Większość badanych internautów nie lubi reklam umieszczanych przed, w trakcie lub po klipach wideo oglądanych na serwisach typu YouTube.

78 procent respondentów uważa takie reklamy za niepożądane, a połowie zakłócają one samo korzystanie z internetu - informuje serwis MediaPost Publications, powołując się na przeprowadzone w ubiegłym miesiącu badanie przez firmę Burst Media, w którym wzięło udział 2,6 tys. dorosłych internautów.

Po napotkaniu na reklamę w klipie wideo, nieco ponad połowa badanych rezygnuje z jego oglądania, a 15,3 procenta natychmiast opuszcza daną stronę w takim przypadku.

Z kolei najbardziej tolerancyjni dla reklam w kilpach wideo są badani w wieku od 18 do 24 lat. 57,6 procenta z nich nie przeszkadzają takie reklamy, a 38,5 procenta stwierdziło, że zwraca na nie większą uwagę niż na standardowe reklamy zamieszczane w sieci.

źródło: MediaPost Publications

Dołącz do dyskusji: Reklamy w klipach wideo niepożądane

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl