Reklamy wideo bardziej akceptowalne przy profesjonalnych treściach
Internetowe serwisy wideo takie jak YouTube próbują sobie odpowiedzieć na pytanie o rodzaj klipów, przy których reklamy nie przeszkadzałyby użytkownikom.
Z najnowszego badania przeprowadzonego przez firmę Ipsos wynika, że konsumenci są o wiele bardziej tolerancyjni wobec reklam towarzyszących profesjonalnym niż amatorskim treściom wideo - informuje serwis NYTimes.com.
82 procent widzów wideo online stwierdziło, że możliwe do zaakceptowania dla nich są reklamy umieszczane przy pełnych odcinkach seriali i programów telewizyjnych. Tymczasem w przypadku amatorskich klipów taką akceptację wyraziło tylko 48 procent respondentów.
"Ludziom nie przeszkadza reklama jeśli dany materiał ich zdaniem koreluje z czymś za co zazwyczaj muszą płacić. W przypadku treści amatorskich ludzie myślą sobie: 'Ktoś umieścił to na twojej stronie, więc dlaczego mam oglądać reklamę aby to zobaczyć?'" - stwierdził Adam Wright z Ipsos.
Jednocześnie Wright wyraził przekonanie, że reklamy przy amatorskich klipach w końcu też odniosą sukces. "Generalnie konsumenci rozumieją, że reklama jest częścią ceny za darmowe treści. Chodzi tylko o to, że niektóre jej formy są bardziej pożądane od innych" - powiedział.
źródło: NYTimes.com
Dołącz do dyskusji: Reklamy wideo bardziej akceptowalne przy profesjonalnych treściach