Rekordowe “Warsaw Shore” w MTV Polska
Średnio 190 tys. osób oglądało 11 odcinków reality-show “Warsaw Shore”. Program zapewnił stacji MTV Polska rekordowe udziały. Kanał planuje jeszcze emisję dwóch odcinków specjalnych formatu.
Premierowe odcinki “Warsaw Shore” w MTV Polska oglądać można było w niedziele o 23.00 w okresie od 10 listopada ub.r. do 19 stycznia br. Gromadziły one przed telewizorami średnio 190 tys. widzów, co dało stacji 2,43 proc. udziału w grupie 4+ oraz 7,33 proc. w docelowej dla stacji grupie widzów w wieku od 13 do 29 lat - pokazują dane Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl.
W paśmie nadawania premierowych odcinków formatu kanał MTV Polska był zdecydowanym liderem wśród stacji telewizyjnych dla młodzieży. Na drugim miejscu z udziałem wynoszącym już tylko 0,44 proc. plasowała się muzyczna Eska TV, która dostępna jest w naziemnej telewizji cyfrowej. Kolejne lokaty zajęły 4fun.tv (0,32 proc.) i Viva Polska (0,30 proc.). Z kolei w grupie widzów w wieku od 13 do 29 lat, Eska TV miała 1,74 proc. udziału, 4fun.tv - 1,06 proc., a Viva - 0,83 proc.
Stacja |
Wszyscy 4+ |
13-29 |
|
AMR |
SHR % |
SHR % |
|
MTV Polska – Warsaw... |
189 823 |
2,43% |
7,33% |
Eska TV |
34 039 |
0,44% |
1,74% |
4fun.tv |
24 742 |
0,32% |
1,06% |
Viva Polska |
23 162 |
0,30% |
0,83% |
W 11. odcinku “Warsaw Shore” zakończyła się opowieść o przygodach ośmiu bohaterów show, którym przez cały październik kamery towarzyszyły im w domu, w pracy oraz podczas imprez. MTV nada jednak jeszcze dwa odcinki formatu. W 12. pokazane zostaną najlepsze emitowane i nieemitowane dotąd fragmenty “Warsaw Shore”, zaś 13. będzie zapisem spotkania z bohaterami reality-show zarejestrowanego trzy tygodnie po zakończeniu zdjęć.
“Warsaw Shore” to polska wersja amerykańskiego reality-show “Jersey Shore”. Producentem wykonawczym programu jest Golden Media Polska.
Dołącz do dyskusji: Rekordowe “Warsaw Shore” w MTV Polska