RMF FM codziennie dociera do 8,4 mln osób, a Radio ZET - do 5,9 mln (raport za 2014 rok)
Największy średni dobowy zasięg słuchalności w 2014 roku zanotowało RMF FM. Na podium znalazły się jeszcze: Radio ZET i sieć Eska - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
Średni dobowy zasięg słuchalności RMF FM w 2014 roku (pod względem liczby słuchaczy w grupie wiekowej od 15 do 75 lat) wyniósł 8,40 mln, po spadku względem 2013 roku o 3,60 proc. - wynika z najnowszej fali badania Radio Track Millward Brown, przygotowanej dla portalu Wirtualnemedia.pl.
Drugie miejsce zajęło Radio ZET z wynikiem w analizowanym okresie na poziomie 5,89 mln słuchaczy, po wzroście wynoszącym 1,71 proc.
Na podium znalazła się sieć Eska, której średni wynik wyniósł 3,55 mln. W porównaniu do poprzedniego roku zwiększył się on o 0,91 proc.
Oczko niżej uplasowała się publiczna Jedynka - 3,29 mln, po spadku o 1,85 proc. Z kolei pierwszą piątkę zamyka Trójka (2,24 mln; w dół o 1,28 proc.).
Dzienny zasięg słuchalności (Wszyscy 15-75) |
styczeń 2013 : grudzień 2013 |
styczeń 2014 : grudzień 2014 |
Radio RMF FM |
8 715 000 |
8 401 000 |
Radio ZET |
5 795 000 |
5 894 000 |
ESKA |
3 516 000 |
3 548 000 |
Jedynka |
3 352 000 |
3 290 000 |
Trójka |
2 273 000 |
2 244 000 |
Audytorium 17 |
2 241 000 |
2 150 000 |
RMF MAXXX |
1 556 000 |
1 562 000 |
Złote Przeboje |
1 462 000 |
1 468 000 |
VOX FM |
697 000 |
1 028 000 |
PLUS |
980 000 |
913 000 |
Radio Maryja |
934 000 |
889 000 |
Radio TOK FM |
468 000 |
528 000 |
RMF CLASSIC |
451 000 |
496 000 |
ZET GOLD |
443 000 |
430 000 |
Wawa |
417 000 |
393 000 |
Antyradio |
265 000 |
313 000 |
Dwójka |
244 000 |
245 000 |
Czwórka |
197 000 |
220 000 |
ZET CHILLI |
210 000 |
211 000 |
ROCK RADIO |
147 000 |
205 000 |
Radio Muzo.fm / do 2014-09 Radio PiN |
65 000 |
63 000 |
N= |
84 194 |
84 290 |
Zasięg słuchalności w procentach.
Dzienny zasięg słuchalności w procentach (Wszyscy 15-75) |
styczeń 2013 : grudzień 2013 |
styczeń 2014 : grudzień 2014 |
Radio RMF FM |
28,7% |
27,7% |
Radio ZET |
19,1% |
19,4% |
ESKA |
11,6% |
11,7% |
Jedynka |
11,0% |
10,8% |
Trójka |
7,5% |
7,4% |
Audytorium 17 |
7,4% |
7,1% |
RMF MAXXX |
5,1% |
5,1% |
Złote Przeboje |
4,8% |
4,8% |
VOX FM |
2,3% |
3,4% |
PLUS |
3,2% |
3,0% |
Radio Maryja |
3,1% |
2,9% |
Radio TOK FM |
1,5% |
1,7% |
RMF CLASSIC |
1,5% |
1,6% |
ZET GOLD |
1,5% |
1,4% |
Wawa |
1,4% |
1,3% |
Antyradio |
0,9% |
1,0% |
Dwójka |
0,8% |
0,8% |
ROCK RADIO |
0,5% |
0,7% |
Czwórka |
0,6% |
0,7% |
ZET CHILLI |
0,7% |
0,7% |
Radio Muzo.fm / do 2014-09 Radio PiN |
0,2% |
0,2% |
N= |
84 194 |
84 290 |
Przypomnijmy, że liderem ogólnopolskiego rynku radiowego w 2014 roku w grupie wiekowej od 15 do 75 lat było RMF FM (zobacz te dane).
Dołącz do dyskusji: RMF FM codziennie dociera do 8,4 mln osób, a Radio ZET - do 5,9 mln (raport za 2014 rok)