SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Robert Lewandowski promuje „Happy Fridays" w T-Mobile

T-Mobile rusza z kolejną kampanią z udziałem Roberta Lewandowskiego, w której ambasador promuje bezpłatne gigabajty dostępne w ramach cotygodniowej akcji „Happy Fridays".

W ramach akcji „Happy Fridays" T-Mobile proponuje klientom indywidualnym darmową paczkę 7 GB, którą można aktywować w aplikacji przez cztery dni – od 4 do 7 września.

W najnowszej kampanii Robert Lewandowski i T-Mobile zachęcają użytkowników do łapania dodatkowych gigabajtów. Piłkarz wykonuje idealne wymierzony strzał w stronę bramki, ale piłka trafia prosto w ręce postaci symbolizującej akcję Happy Fridays - tak jak kolejne pakiety darmowych gigabajtów trafią do rąk klientów operatora.

To kolejna akcja promocyjna T-Mobile z udziałem nowego ambasadora firmy, Roberta Lewandowskiego. W sierpniu tego roku piłkarz debiutował w kampanii operatora o sieci 5G, której motywem przewodnim była jakość. 

Kampanię przygotował departament zarządzania marką T-Mobile Polska wraz z agencją DDB Warszawa, za realizację działań w internecie odpowiada agencja VMLY&R. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare Polska.

W drugim kwartale br. T-Mobile Polska osiągnął wzrost przychodów o 3,4 proc. do 1,6 mld zł. Telekom miał 11,02 mln użytkowników (152 tys. więcej niż rok wcześniej), w tym 7,56 mln abonentów i 3,46 mln klientów ofert prepaidowych.

Dołącz do dyskusji: Robert Lewandowski promuje „Happy Fridays" w T-Mobile

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Irek
lewy to fotomontaz reklama
0 0
odpowiedź
User
Wass
Szkoda, że pojechał na urlop kiedy był mecz naszej reprezentacji, ale on kocha Polskę, może coś źle zapisał po prostu.
0 0
odpowiedź
User
Irek
nie da jjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj sie sz pi eg ow ac (na w m wi e le sl ow w op in ia ch je st za ka za ne) st os uj do pr ze gl ad an ia do da te k ad gu ar d ad bl oc ke r, kto ry zn aj dz ie sz na ch ro me web st or e i ap ps ap pl e com (na te le fo nie mu si sz wc ho dz ic z fi re fo ks, ki wi, ya nd e ks i sa fa ri br ow ser) wl a cz w n im op cj e ni ew id zi al no sc i a zn ik ni e sz li cz ni k om ja ko un ik al ny uz yt ko wn ik.

ch ro me w eb st or e, do da tek do pr ze gl ad ar ki um at ri ks i wy la cz w n im ws zy st ki e zb ed ne el em en ty a ob ci az e nie pro ce so ra i r am mo c no sie zm ni ej sz y.

wy la cz sa mo st ar tu ja ce wi de o do da tk ie m di sa bl e ht ml 5 au to pl ay.

nie po tr af i sz na wi tr yn a ch po ra dz ić so bi e z ko mu ni ka te m o wy łą cz en ie bl ok ow an ia re kl am?
we jd z na
ddddddooooooobbbbbbbrrrrrrrreeeeeeeppppppprrrrrrrrrroooooooggggggrrrrrraaaaammmmmyyyyyy.ppppllllll
po po ra dy jak się go po zb yć. wp i sz w wy sz uk iw ar ce do me nę pl us mó j ni ck a tr af i sz

mmmmmmmyyyyyyyyyyyyy-mmmmmmmmoooooooobbbbbbbiiiiiiiiiiiiiilllllllllllllleeeeeeeee.ppppppppplllllllllll
wi tr yn a dla pr ep ai do wc ow. ra nk in gi op er at or ow ofe rt na ka rte, pa ki et ow in te rn et ow ych.

dddddddddddddddddd.eeeeeeeeeeeeeeeeeee.rrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.iiiiiiiiiiiiiiiiiiiii.cccccccccccc.kkkkkkkkkkkkkkk
0 0
odpowiedź