Rodzice przepełnieni dumą w wizerunkowej kampanii Provident Polska i AXA
Firma pożyczkowa Provident Polska oraz ubezpieczyciel AXA rozpoczęły wspólną kampanię wizerunkową. Przygotowały ją Isobar i OMD.
Impulsem do powstania kampanii są wyniki współpracy obu podmiotów, w ramach której zawarto 1,5 mln umów ubezpieczenia z klientami Providenta. Współpraca trwa od 2014 roku.
Provident Polska i AXA ze wspólną reklamą
Spot przygotowany na potrzeby kampanii utrzymany jest w rodzinnym klimacie. Opowiada o rodzicach, którzy widząc na scenie swoje dzieci, pękają z dumy.
Wspólna kampania wizerunkowa wystartuje w głównych stacjach telewizyjnych, będzie ją można obejrzeć również online.
Kreacją i przygotowaniem kampanii zajęła się agencja Isobar, należąca do grupy Dentsu Aegis Network Polska, a za media plany i zakup mediów odpowiada dom mediowy OMD.
Dołącz do dyskusji: Rodzice przepełnieni dumą w wizerunkowej kampanii Provident Polska i AXA