SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Rodzinna bliskość reklamuje krem Nivea z polską nazwą (wideo)

Firma Nivea Polska przywraca polskie określenie na opakowaniach swojego sztandarowego kremu Nivea. Wspiera to kampania reklamowa, autorstwa agencji FCB Warsaw i FleishmanHillard, podkreślająca bogatą tradycję i rodzinny wizerunek tej marki.

Poprzednio krem Nivea miał oficjalną nazwę Nivea Creme, z której drugie słowo na opakowaniach pisano pochyłą czcionką. Wprowadzono ją w listopadzie 1997 roku, po tym jak Nivea Polska została przejęta przez koncern Beiersdorf.

Teraz producent wraca do polskiej nazwy Nivea Krem. Uzasadnia, że ma to podkreślić, jak mocno produkt jest zakorzeniony w polskiej tradycji oraz że w wielu rodzinach jest przekazywany z pokolenia na pokolenie. Nivea Krem ma kojarzyć się z wartościami rodzinnymi: powrotem do najlepszych wspomnień z dzieciństwa i pięknymi chwilami spędzanymi z bliskimi.

Takie motywy są eksponowane w emitowanych od września reklamach wizerunkowych. Kampania jest prowadzona w telewizji, prasie i internecie. Jej hasło główne to: „Nivea Krem łączy pokolenia Polaków”.

>>> Oglądaj najciekawsze spoty reklamowe na tv.wirtualnemedia.pl

Strategię i kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa FCB Warsaw,  a za koncepcję akcji i działania PR odpowiada agencja FleishmanHillard.

Nivea Polska nie ujawnia, jak długo potrwa ta akcja.

Dołącz do dyskusji: Rodzinna bliskość reklamuje krem Nivea z polską nazwą (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl