SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Roma Gąsiorowska w nowych reklamach mobilnego konta w ING Banku Śląskim (wideo)

Do emisji trafiły nowe reklamy bankowości mobilnej w ING Banku Śląskim, w których występuje m.in. Roma Gąsiorowska. Za przygotowanie i realizację kampanii odpowiadają firmy Brain i Lowe Media.

Nowe spoty ING Banku Śląskiego pokazują jego klientów, którzy w codziennych sytuacjach orientują się nagle, że nie wykonali ważnych płatności i żeby nie zawieść swoich partnerów, robią to szybko telefonem komórkowym, dzięki aplikacji mobilnej udostępnionej przez bank.

W poprzedniej reklamie w takiej sytuacji znalazł się bohater odgrywany przez Łukasza Garlickiego (zobacz to), natomiast w nowych spotach widzimy m.in. Romę Gąsiorowską.

Kampania informuje, że w ramach Konta Direct można za darmo realizować przez telefon komórkowy operacje takie jak zapłata za telewizję kablową czy przelew na konto innej osoby.

Kreację całej kampanii przygotowała agencja Lowe Media, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Lowe Media.

 

Dołącz do dyskusji: Roma Gąsiorowska w nowych reklamach mobilnego konta w ING Banku Śląskim (wideo)

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Bruce
Mam nadzieję, że Roma dostała za udział chociaż ze 300,000. TR nie za bardzo płaci, w filmach i serialach gra raczej niszowych, więc trochę kasy się przyda. Spot nienajgorszy.
0 0
odpowiedź
User
ania
zaskoczyłam się widząc ją w reklamie. Trochę szkoda. Nie sądziłam , że i na nią przyjdzie czas. Ale rozumiem- dziecko, zainwestowała w szkołę. Musi jakoś sobie radzić.
0 0
odpowiedź
User
miko1aj
Matko ludzie – co wy wypisujecie. Złe nie jest granie w reklamie, ale ZŁE granie w GŁUPIEJ reklamie. Wszystko zależy od kontekstu. Aktorka gra. I o ile wymaga się od niej grania, a nie bezmyślnego recytowania bzdetów marketingowych – wtedy jest w porządku sama z sobą. Dobra reklama jest lepsza niż kiepski film. A pieniądz na koncie od wątpliwej sławy na okładkach programów TV.
0 0
odpowiedź