Rozczarowani klienci szybko opuszczają strony internetowych sklepów
Prawie 3/4 amerykańskich klientów opuszcza strony internetowychsklepów w ciągu dwóch minut, jeśli nie znajdzie w nichposzukiwanego produktu.
36 procent badanych twierdzi, że na takie strony nigdy już niewróci, a ponad połowa wróciłaby tylko w przypadku zaoferowaniaprzez nie unikalnych produktów, których nigdzie indziej nie możnadostać - informuje na swojej stronie internetowej eMarketer,powołując się na badanie przeprowadzone przez firmę Zoomerang nazlecenie firmy SLI Systems.
Niemal wszyscy respondenci (96 procent) zgodnie stwierdzili, żedla dobrego przeprowadzenia procesu zakupu, ważną funkcją nastronach działających w sektorze e-commerce jest możliwośćwyszukiwania produktów.
Zdecydowana większość respondentów (87 procent) znajduje stronyinternetowych sklepów poprzez najpopularniejsze wyszukiwarki, takiejak Google, Yahoo, AOL czy MSN.
Z badania wynika również, że ponad połowa (55 procent)amerykańskich internautów planuje w tegorocznym sezonie świątecznymwydać więcej pieniędzy i kupić w sieci więcej produktów niż w rokuubiegłym.
źródło: eMarketer
Dołącz do dyskusji: Rozczarowani klienci szybko opuszczają strony internetowych sklepów